تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن معتقد است پرسپوليس مقابل استقلال متفاوت‌تر از قبل ظاهر خواهد شد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com" حمید استیلی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال راه‌آهن گفت: تمرینات‌مان را از امروز شروع کردیم و تنها مشکل این است که 6 بازیکن ما در اردوی تیم امید هستند. 2-3 بازیکن خارجی و هادی تامینی به تمرینات ما اضافه شدند تا بتوانیم برای نیم‌فصل بهترین تصمیم را بگیریم. تنها مسئله‌ای که ما را اذیت می‌کند بحث مالکیت است چون برنامه درازمدت داریم و برای رسیدن به اهدافمان باید وضعیت مالکیت مشخص شود.

وی درباره قطع همکاری فدراسیون فوتبال با نلو وینگادا و بحث حضور زلاتکو کرانچار در تیم المپیک خاطرنشان کرد: کرانچار در فوتبال ایران شناخته شده است و کارنامه نسبتا خوبی هم دارد. به شرط اینکه ما در کنار کرانچار چند مربی جوان داشته باشیم تا بتوانیم از این مربی استفاده بهینه را ببریم. همانطور که اگر کنار کی‌روش چند مربی جوان بودند می‌توانستیم در این سال‌ها 2-3 مربی خوب را برای کشورمان تربیت کنیم. هم کرانچار می‌تواند مثمرثمر باشد و هم اینکه گزینه داخلی اگر مربی خوبی باشد می‌تواند به تیم المپیک کمک کند.

سرمربی راه‌آهن در خصوص اینکه آیا تیم ملی می‌تواند در جام ملت‌های آسیا عملکرد موفقی داشته باشد، تصریح کرد: قطعا بازی‌های دوستانه خیلی می‌تواند به ما کمک کند مخصوصا اینکه بعد از بازی‌های جام جهانی منتظر بودیم که یکسری بازیکن جوان بیایند و به تیم ملی کمک کنند. ما در کشورمان بازیکنان زیادی داریم. آنها را باید خوب آموزش بدهیم هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ اخلاقی تا به تیم ملی کمک کنند.

استیلی درباره دربی پایتخت گفت: درخشان هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی در دربی حضور داشته و تجربه خوبی دارد. به نظر من پرسپولیس در این بازی متفاوت‌تر خواهد بود. این تیم بازیکنان بزرگی دارد و در این بازی بازیکنان بزرگ بسیار تاثیرگذار هستند. اگر پرسپولیس آرامش داشته باشد در دربی شرایطش به مراتب بهتر خواهد شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد