تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

استیلی سرمربی کنونی تیم ملوان مطمئنا طرفدار تیم سابقش یعنی پرسپولیس است.



به گزارش "تک گل"، حمید استیلی نیز یکی دیگری از پاسخ دهنده‌ها به 10 سوال ما در مورد بازی بزرگ هفته یازدهم یعنی دربی هشتاد و یکم است. او معتقد است به دلیل ترس از باختن کیفیت دربی‌ها چندان بالا نیست.

* طرفدار کدام تیم هستید یا بودید؟ و الان با توجه به شرایط تیم خودتان یا ارتباط با سرمربی طرفدار کدامشان هستید؟

من به غیر از بازی ملوان با تیم پرسپولیس در سایر بازی‌ها طرفدار پرسپولیس هستم.

*چند بار در دربی بازی کرده اید؟

دربی حساسیت بالایی هم برای باشگاه و هم برای کادرفنی و بازیکنان و هواداران دارد و همیشه توجه تمام رسانه‌ها به این بازی جلب می‌شود و به این دیدار می‌پردازند ولی به نظر من دربی‌ها به این دلیل که تیم‌ها ترس از باخت دارند، کیفیت پایینی دارند. دقیقا برعکس دربی‌های سایر جهان یا مثلا بازی‌هایی که در اروپا پخش می‌شود. دربی‌های ما زیاد جذاب از آب درنمی‌آید و به نظر من کیفیت بازی‌ها در سطح بالایی قرار ندارد.

* از بهترین دربی ای که یادتان می‌ آید حرف می زنید ؟

به نظر من بهترین دربی آن بازی‌ای بود که پرسپولیس 9 نفره شد و یک دربی دیگر هم آن دربی‌ای که 10 نفره شد و ایمون زاید 3 گل زد و البته فقط 10 دقیقه پایانی آن بازی قشنگ بود.

* دوست داشتید توی این بازی (همین بازی) سرمربی کدام تیم باشید و چرا؟

باید بگویم که هیچ کدام بالاخره الان آقای برانکو سرمربی پرسپولیس است و برایش آرزوی موفقیت دارم.
 
*بازیکن کلیدی و تعیین‌کننده‌ این مسابقه از دید شما؟

هر دو تیم بازیکنان مهم و خوبی دارند ولی به نظر من دو مهره تاثیرگذار پرسپولیس طارمی و بنگر و از استقلال خسرو حیدری و امید ابراهیمی هستند.

* از قدیمی‌های دو تیم جای چه کسی در این بازی خالی است ؟

از قدیمی‌های پرسپولیس جای عابدزاده و علی کریمی به دلیل محبوبیتی که بین مردم دارند خالی و در استقلال جای منصوریان و فرهاد مجیدی.

* این بازی را به عنوان سرمربی ملوان باز هم دوست دارید ؟

همیشه در کل لیگ دو بازی حساس‌تر از بقیه بازی‌هاست و آن هم دربی رفت‌وبرگشت پرسپولیس و استقلال است این بازی برای بقای مربی‌های دو تیم خیلی مهم است.

* از بین دو سرمربی کار فنی کدام را بیشتر قبول دارید؟

من با هیچ کدام از این دو مربی یعنی آقای برانکو و مظلومی کار نکردم ولی آقای مظلومی یک مربی ایرانی و قابل احترام و آقای برانکو از آنجایی سرمربی تیم‌ملی بوده و نتایج خوبی هم در حال حاضر با پرسپولیس می‌ گیرد، مربی قابل احترامی است. به نظر مربی چه داخلی و چه خارجی همه‌شان قابل احترام هستند.

* توصیه فنی برای استقلال و پرسپولیس؟

توصیه‌ای به هیچ کدام از دو تیم ندارم زیرا هر دو تیم خودشان سرمربی دارند و توصیه‌های لازم را می‌کنند ولی از همه مهمتر آرزو می‌کنم که بازی خوبی انجام دهند تا مردم از آن لذت ببرند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد