تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سوشا مکانی (دروازه بان پرسپولیس) اعتقاد دارد اگر تیم ایران در جام ملتهای آسیا زیبا بازی کند و ببازد همه به این تیم انتقاد می کنند.



سوشا مکانی گفت وقتی که تیم ملی حتی یک موقعیت هم به حریفانش نمی دهد نشان می دهد فوتبالش را کاملا با برنامه بازی می کند.

قلبم با تیم ملی است
من تمام بازی های تیم ملی در جام ملت های آسیا را دیده ام و کاملا با جو این تیم آشنا هستم. به خوبی می دانم چه رفاقتی بین بازیکنان حکمفرما است. شاید الان در تیم ملی نباشم ولی در اردوی های زیادی حضور داشتم. به همین دلیل تمام قلبم با بچه های تیم ملی است و در این شرایط فقط می توانم برای بازیکنان آرزوی موفقیت کنم. چه باشم و چه نباشم همیشه آرزویم موفقیت تیم ملی است.

بازیکنان هدف شان خوشحال کردن دل مردم است
مطمئن باشید تمام بازیکنان برای کسانی بازی می کنند که با بازی های تیم ملی کشورمان می خوابند و بیدار می شوند و با آن زندگی می کنند. بازیکنان برای خوشحال کردن مردم تمام توان شان را در زمین می گذارند و این چیزی است که حسابی ارزشمند است. امیدوار تیم ملی بتواند با قهرمانی ثابت کنند که هنوز هم ایران یکی از بهترین تیم های آسیا است.

منتقدان در هر شرایطی انتقاد می کنند
من فکر می کنم خیلی ها، خیلی حرف در مورد تیم ملی می زنند و نباید به این صحبت ها گوش کرد. سوال من این است که اگر تیم ملی زیبا بازی کند اما نتیجه نگیرد چه این منتقدان چه می گویند؟ فکر می کنید آنها از تیم ملی تعریف می کنند؟ از نظر من آنها بازهم انتقاد می کنند. به همین دلیل هم من فکر می کنم انتقاد همیشه وجود دارد و بچه کارشان را در زمین بازی انجام می دهند.

تیم ملی برای تمام بازی ها برنامه دارد
شما اگر دقت کنید متوجه می شوید که تیم ملی در طول بازی هایش حتی یک موقعیت هم به حریفش نمی دهد. همین امارات که در هر بازی پنج شش موقعیت خوب گلزنی بدست می آورد در بازی با ایران در طول 90 دقیقه حتی یک موقعیت هم بدست نیاورد. این نشان می دهد که کی روش چه برنامه ریزی دقیقی برای تیم ملی دارد. من فکر می کنم تیم ملی در دفاع تیمی فوق العاده است و این چیزی است که کاملا از مدل بازی تیم ملی مشخص است.

شک ندارم عراق را می بریم
من شک ندارم که ما عراق را شکست می دهیم. با پیروزی سرنوشت سازی که برابر امارات بدست آوردیم، حالا این شانس را داریم که تا فینال با ژاپن برخورد نمی کنیم. من فکر می کنم بچه ها تمرکز بردن عراق را دارند و خیلی راحت عراق را مثل 3 بازی قبلی شکست می دهیم.

روحیه ایران از کره بهتر است
اگر ما در نیمه نهایی به کره برخورد کنیم شما شک نکنید این تیم را می بریم چون از نظر روحیه ای خیلی بالاتر از آنها هستیم. ما سه بازی پشت سرهم آنها را برده ایم و به همین دلیل هم روحیه بردن در بچه ها خیلی بیشتر از آنها است. من فکر می کنم کره حریف خوبی برای ایران در راه رسیدن به فینال است.

ژاپن بهترین تیم آسیا است اما بازی فینال متفاوت است
ژاپن بهترین تیم آسیا است چون بازیکنان این تیم همگی در سطح اروپا هستند. اما بازی فینال برای تیم ملی یک بازی متفاوت است و من فکر می کنم بازیکنان برای قهرمانی در آسیا از جان مایه می گذارند و می توانیم این تیم را شکست بدهیم.

نیم فصل اول را فراموش کرده ام
من تمام اتفاق های نیم فصل اول را فراموش کرده ام. مطمئن باشید در نیم فصل دوم سوشای جدیدی را در پرسپولیس خواهید دید. می خواهم نشان بدهم که ارزش اطمینانی که کادر فنی و مدیریت تیم به من کردند را دارم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد