تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

برانکو از محرومیت سوشا به شدت عصبانی است.



به گزارش "تک گل"، برانکو ایوانکوویچ که تیمش در بازی صبا متوقف شد، حالا دچار این گمان شده که جبهه‌ای علیه او تشکیل شده. او داوری های اول فصل و حالا مسائل انضباطی را کنار هم می‌ گذارد و می‌گوید نگران است.
حرف های سرمربی پرسپولیس در گفت‌وگوی اختصاصی با "ورزش سه" را بخوانید:

* امروز سوشا مکانی را محروم کردند. آیا از این خبر مطلع شده‌اید؟
کاری که دارند با سوشا می‌ کنند وحشتناک است. هیچ کس نمی‌ داند او برای چه جریمه شده است. باشگاه نظر ایشان را به کمیته انضباطی ابلاغ کرده است همانطور که در مورد مترجم من هم همین اتفاق افتاده است. من دارم می‌ گویم داور حق دارد ایشان را اخراج کند یا کارت بدهد که البته او در آن بازی کارت گرفت و جریمه شد ولی برای یک مساله هیچ کس نباید 2 بار جریمه شود.

* نظرتان درباره محرومیت آقای نورمحمدی چیست؟
من هم شنیده‌ام که امکانش هست. اینطور که دارند محروم می‌ کنند من فکر می‌ کنم نورمحمدی تا آخر فصل محروم شود و همه بازی‌های ما را از دست بدهد. هنوز برای من سوال است که نورمحمدی و بازیکن صبا چرا از زمین اخراج شدند؟ اگر مبنای داوری ها این باشد در هر بازی باید 10 نفر کارت قرمز بگیرند. از آنجایی که من دیدم داور نزدیک به آنها نبود و آنها زدوخوردی هم با هم نکردند. به نظر من کارت زرد هم نباید می‌ گرفتند. اجازه بدهید با همه اتفاقاتی که رخ داده، من فکر کنم این حرکات علیه من است و مستقیما روبه‌روی من جبهه‌ای تشکیل شده است.

* اما پخش صحنه آهسته بازی ثابت کرد که آنها به هم فحاشی می‌کنند.
در بازی همه به هم فحاشی می‌ کنند. فکر می‌ کنید مربی ها ساکت‌اند و فحش نمی‌دهند؟ فکر می‌ کنید دیگر بازیکنان فحاشی نمی‌کنند؟ تماشاگران چی؟ آیا فدراسیون مامور لب‌خوانی گذاشته؟ سوال من این است که آیا داور در آن لحظه لب‌خوانی کرده، از آن فاصله؟ من شنیده‌ام داور هر دو بازیکن را به خاطر فحاشی اخراج کرده در حالی که نه دید و نه شنید که آنها به هم حرف های بد می‌ زنند.

* قبل از بازی با صبا با علی دایی برخورد خیلی گرمی داشتید اما این دوستی شکل دیگری به خود گرفته و آقای دایی امروز در مصاحبه ای گفته‌اند شما با این نگاه به فوتبال در ایران موفق نخواهید شد.
برخورد گرم من و علی دایی طبیعی است چراکه او شاگرد خوب من بوده است. این چیزی را هم که شما می‌گویید، برایم نامفهوم است. من نمی‌ دانم منظور علی دایی چه بوده و راستش خیلی هم برایم مهم نیست و نمی‌ خواهم وارد این مباحث بشوم. روش کار من تمرین دادن بازیکنان است به روشی که بهترین عملکرد را داشته باشند نه چیز دیگری. این مسائل حاشیه‌ای هم همیشه مانع کار فنی است و من از آن دوری می‌کنم.

* با این محرومیت ها، با چند بازیکن به مشهد می‌ روید؟
فعلا نمی‌ توانم بگویم که با چند نفر به مشهد می‌ رویم چون ممکن است فردا یا پس فردا دوباره چند بازیکن تیم ما محروم بشوند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد