تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 ذوب آهن با پيروزي باارزش مقابل پديده دور رفت ليگ را با حضور در رتبه نهم به اتمام رساند.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، دو تیم ذوب آهن و پدیده در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر در اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با برتری قاطع سفیدپوشان میزبان به پایان رسید.

هفته پانزدهم لیگ‌برتر، ساعت 15:00 ؛ ورزشگاه: فولادشهر، تماشاچی: 200نفر
داور: محمد ملکی، کمک ها: علیرضا ایلدروم و اکبر عظیم پور
اخطار: علیرضا حیدری (دقیقه 47)، محمد نژادمهدی (دقیقه 86) از پدیده، مهدی رجب زاده (دقیقه 48)، اکبر ایمانی (دقیقه 60) از ذوب آهن
گل: مرتضی تبریزی 14 و مسعود حسن زاده 83 برای ذوب آهن

ذوب‌آهن: رشید مظاهری، کارلوس سانتوس، هادی محمدی، اکبر ایمانی، قاسم حدادی فر، علی حمام، محسن مسلمان، مهرداد قنبری، مهدی رجب‌زاده، اسماعیل فرهادی (91 مصطفی شجاعی)، مرتضی تبریزی(75 حسن زاده)
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

پدیده: مجتبی روشنگر، مسعود نظرزاده، ایگور پراهیچ (30 کنزوویچ)، اکبر صادقی، رضا ناصحی، میلاد غریبی، کیوان امرایی، حسین کیانی (64 شاکری)، روح الله باقری (46 نسیم اف)، مهدی خیری، محمد نژادمهدی
سرمربی: علیرضا مرزبان

شرح گل:
1-0 (ذوب آهن): ارسال محسن مسلمان با نوک پای مرتضی تبریزی در دقیقه 14 به گل اول بازی تبدیل شد.
2-0 (ذوب آهن): حسن زاده توپ را از میانه میدان با سماجت جلو برد که در نهایت به موقعیت تک به تک منجر شد و گل دوم ذوب در دقیقه 83 رقم خورد.

اتفاق ویژه:
در دقیقه 47 علیرضا حیدری دروازبان ذخیره پدیده با رجب زاده کاپیتان ذوب، درگیری لفظی پیدا کرد که داور به هر دوی آنها کارت زرد نشان داد.

شرح بازی:
ذوب آهن در شرایطی میزبان پدیده بود که غیبت چند بازیکن اصلی و تأثیرگذار دو تیم تغییراتی را در ترکیب اصلی ایجاد کرده بود. گل محمدی مجبور شده بود تا بعد از هفته ها مهرداد قنبری را به سمت چپ خط دفاعی برگرداند، قاسم حدادی فر برای جانشینی قاسصم دهنوی استفاده کند. بازی با برتری ذوب آهن آغاز شد و آنها خیلی زود روی تیزهوشی مرتضی تبریزی به گل رسیدند تا فشار از روی دوش ذوب آهنی ها برداشته شود و این پدیده بود که با انجام یک بازی احساسی سعی در جبران گل خورده داشت اما دفاع منطقی ذوب آهنی ها در این دقایق فرصت آنچنانی به پدیده نداد تا ذوب آهن نیمه اول را با برتری راهی رختکن شود. با آغاز نیمه دوم مرزبان با ایجاد چند تغییر در ترکیب تیمش و فرستادن بازیکنان هجومی برای جبران گل خورده وارد زمین شد اما برخلاف نیمه اول بازی در نیمه دوم کیفیت لازم را نداشت و این ذوب آهنی ها بودند که با استفاده از ضد حملات در چند مرحله دروازه پدیده را با خطر روبرو کردند تا در نهایت مسعود حسن زاده موفق شود گل دوم ذوب آهن را به ثمر برساند و با این نتیجه کار پدیده در این بازی تمام شود.

دقایق حساس:
دقیقه 17؛ شوت هاشم حدادی فر بپس از برخورد با تیر دروازه توسط روشنگر دروازبان پدیده، از زیر طاق دروازه به کرنل رفت.
دقیقه 37؛ شوت اکبر صادقی از پشت محوطه جریمه توسط رشید مظاهری دفع شد.
دقیقه 41؛ شوت امرایی به صورت مظاهری برخورد کرد و در بازگشت مهدی خیری توپ را به بیرون زد. این در حالی بود که دروازبان ذوب با بینی شکسته بدون ماسک به زمین آمده بود و این ضربه توپ هم مصدومیت او را تشدید کرد.
دقیقه 60؛ حسین کیانی شوت زد و توپ به پشت هادی محمدی خورد و توپ به کرنل رفت.
دقیقه 73؛ اکبر صادقی سانتر کرد و امرایی به ضربه سر دروازه ذوب آهن را تحدید کرد که مظاهری توپ را گرفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد