تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 تیم فوتبال استقلال با تک گل جابر انصاری پدیده را شکست داد و موقتا به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد.




به گزارش "تک گل"، استقلال برای شکستن طلسم پدیده برای گرفتن هر 3 امتیاز بازی پای به زمین گذاشته است تا هم به اوضاع خود را در جدول رده بندی سر و سامان ببخشد و هم به اولین پیروزی خود برابر این تیم دست پیدا کند. اما پدیده هم برای ادامه روند خوب خود برابر تیم های قدرتمند لیگ برتر به دنبال کسب نتیجه خوب برابر استقلال است.

 


هفته چهاردهم لیگ برتر، ساعت 16:20
استادیوم: آزادی/ تعداد تماشاگر: 6 هزار نفر
داور: وحید کاظمی، کمک ها: علی میرزابیگی و مهدی عالیقدر

 

 

اخطار:

مهرداد کفشگری(54) - حسن جعفری(63) از پدیده

 


ترکیب استقلال


رحمتی، هرایر مگویان، رابسون، پادوانی، زکی پور(72 - یعقوب کریمی)، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، بختیار رحمانی (65 - علی قربانی)، مجتبی حق دوست، کاوه رضایی و جابر انصاری(81- فرشید باقری)
سرمربی: علیرضا منصوریان

 


ترکیب پدیده

 

 شهاب گردان، هارویان، محمد حسین مرادمند، محمدرضا ناصحی، محمد رضا خرسند نیا، یونس شاکری(83 -حسین مهربان)، محسن یوسفی، حسن جعفری، میلاد کمندانی(73 -دیارا سویوبا)، معین عباسیان، مهرداد کفشگری

سرمربی: رضا مهاجری

 

 

 

شرح گل:

 

1-0(استقلال): در دقیقه 68 بالاخره حملات استقلال جواب داد و سانتر عالی مگویان را جابر انصاری با ضربه سر زیبا وارد دروازه پدیده کرد.

 

 

 

شرح بازی:

 


دو تیم شکست خورده در هفته سیزدهم لیگ برتر در تقابل هفته چهاردهم چشم به امتیازات بازی در استادیوم آزادی دوخته بودند. هر دو تیم برابر مدعیان قهرمانی در نیم فصل اول لیگ یعنی تراکتورسازی و پرسپولیس شکست خورده بودند و پدیده در این بازی نیز به دنبال تداوم شکست ناپذیری خود مقابل آبی پوشان بود تا علیرضا منصوریان را در دومین بازی پیاپی نیز ناکام بگذارد. آنها در نیمه اول با توجه به شرایط جوی و استقبال کم تماشاگران به خواسته خود رسیدند و بدون دریافت گل به رختکن رفتند.


منصوریان اما با علم به اینکه عدم نتیجه گیری در این بازی می تواند یک هفته طوفانی دیگر برای او بعد از شکست مقابل تراکتورسازی ترتیب دهد از تمام نیروهای خود برای رسیدن به نتیجه سود برد و موقعیت های مناسبی نیز توسط جابر انصاری و کاوه رضایی روی دروازه شهاب گردان ایجاد کرد. در نهایت اما این هرایر مگویان بود که بار دیگر از تاکتیک استقلال در این فصل یعنی ارسال از جناحین توانست آبی ها را به خواسته شان برساند و مدافع ارمنستانی با ارسال خود و غفلت مدافعان پدیده جابر انصاری را مقابل دروازه شهاب گردان قرار داد تا این مهاجم با ضربه سر گل سه امتیازی تیمش را به ثمر برساند.


 

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 3 : سانتر میلاد زکی پور با ضربه سر پادوانی همراه شد اما این توپ با اختلاف کم به بیرون رفت.

 

دقیقه 10 : شوت خوب جابر انصاری را گردان با عکس العمل خوب به کرنر فرستاد.

 

دقیقه 13 : سانتر مگویان از سمت راست از روی سر جابر انصاری عبور کرد و مدافعان پدیده توپ را به کرنر فرستادند.

 

دقیقه 15 : پاس به بیرون حسن جعفری با ضربه یونس شاکری همراه شد اما توپ با اختلاف کم به بیرون رفت.

 

دقیقه 27 : حرکات ترکیبی بازیکنان استقلال و پاس عمقی آنها می رفت که کاوه رضایی در موقعیت عالی قرار بدهد اما شهاب گردان با خروج از دروازه توپ را مهار کرد.

 

دقیقه 29 : فرار عالی هرویان از خط دفاع و سانتر معین عباسیان این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد اما او ضربه اش را به بالای دروازه زد تا بهترین فرصت بازی از دست برود.

 

دقیقه 34: ضربه کاوه رضایی روی توپ برگشتی را شهاب گردان با عکس العمل مناسب در اختیار گرفت.

 

دقیقه 42 : شوت میلاد کمندانی از پشت محوطه جریمه را مهدی رحمتی به راحتی دفع کرد.

 

دقیقه 46 : سانتر بختیار رحمانی به روی دروازه با ضربه سر آرام کاوه رضایی همراه شد.

 

دقیقه 52 : سانتر مهرداد کفشگری به روی دروازه می رفت که به صورت اتفاقی وارد دروازه استقلال شود اما با بدشناسی این اتفاق رخ نداد.

 

دقیقه 54 : سانتر عالی مگویان به روی دروازه با ضربه بی دقت فرشید اسماعیلی به بیرون رفت تا این بازیکن روز بد خود را تکمیل کند.

 

دقیقه 58 : شوت فرشید اسماعیلی را شهاب گردان دفع کرد اما توپ برگشتی را حق دوست به شکلی عجیب از دو قدمی خط دروازه به بیرون زد.

 

دقیقه 60 : شوت آرام جابر انصاری از پشت محوطه جریمه به آرامی در دستان گردان قرار گرفت.

 

دقیقه 61 : شوت کاوه رضایی از پشت محوطه جریمه را گردان مهار کرد اما توپ برگشتی را در دو نوبت به شکلی بازیکنان استقلال از دست دادند.

 

دقیقه 63 : ضربه حق دوست از پشت محوطه جریمه با عکس العمل گردان به کرنر رفت.

 

دقیقه 65 : پاس فوق العاده اسماعیلی در سمت راست به مگویان رسید اما سانتر زمینی او به بیرون رفت.

 

دقیقه 75 : سانتر یعقوب کریمی در یک رفت و برگشت به جابر انصاری رسید اما ضربه او را گردان به کرنر فرستاد.

 


اتفاق ویژه:

 


اولین برد استقلال برابر پدیده در سومین فصل حضور این نماینده مشهدی رقم خورد. علیرضا منصوریان که روزهای برزخی را بعد از شکست برابر تراکتورسازی تجربه می کرد، توانست علیرغم عملکرد نه چندان مطلوب تیمش برابر پدیده به پیروزی مقابل شاگردان رضا مهاجری دست یابد تا روند شکست ناپذیری این تیم برابر استقلال بعد از 5 بازی شکسته شود.

 

 

 

بهترین بازیکن:

 

بازیکنان پدیده علیرغم برنامه ریزی مناسب برای جلوگیری از شکست برابر استقلال روی یک غافلگیری مقهور تیزهوشی جابر انصاری شدند تا این بازیکن بار دیگر در نقش ناجی تیمش گل سه امتیازی آبی پوشان را به ثبت برساند. جابر انصاری در این فصل 4 گل به ثمر رسانده که همگی آنها منتهی به کسب امتیاز برای علیرضا منصوریان و تیمش شده است. گل سه امتیازی برابر پدیده، تک گل این تیم برابر نفت تهران و فولاد که بازی را به تساوی کشاند و گل برابر سایپا، ماحصل تلاش جابر انصاری در ترکیب تیم منصوریان بوده که او را در هفته چهاردهم به پیروزی رساند.

 


 

حاشیه:

 

* افتخاری و پندار توفیقی امروز در استادیوم آزادی حضور دارند و بازی را از نزدیک تماشا می کنند.
* تمام بازیکنان استقلال پیش از شروع بازی سمت مهاجری رفتند و به او درگذشت پدرش را تسلیت کردند.
بازی در حالی از دقایقی پیش آغاز شده که تنها 2 هزار تماشاگر از این بازی دیدن می کنند.

* علیرضا منصوریان با شروع بازی از کنار نیمکت بازی را تماشا می کند و علی چینی در کنار خط تیم را هدایت می کند.

* تماشاگران استقلال در دقیقه 22 منصور پورحیدری اسطوره باشگاه خود را تشویق کردند.

*منصوریان با گذشت 31 دقیقه از آغاز بازی کنار خط آمد و تیمش را هدایت می کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد