تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مهدي سيد صالحي مهاجم سايپا سرانجام با شماره پيراهن 99 به تيم استقلال خوزستان پيوست. او معتقد است که دراين تيم مي تواند عزتش را حفظ کند و اميدوار است که بتواند براي استقلال مفيد باشد.



سیدصالحی گفت: من قبل از لیگ از تیمهای بالای جدول پیشنهاد داشتم. اما چون آقای جلالی از من خواست ببا هزار امید و آرزو از پرسپولیس جدا شدم و به سایپا پیوستم.

من با هزار امید و آرزو از پرسپولیس جدا شدم

من پس از آنکه قرار شد از سایپا جدا شوم، با چند تیم صحبت کردم. اما چون رضایتنامه ام صادر نشده بود. من ترجیح دادم که با هیچ تیمی جدی مذاکره نکنم. روزی که آقای جلالی از من خواست که به سایپا بیایم، من با وجود پیشنهادهایی که از تیمهای بالای جدولی داشتم. با هزار امید و آرزو از پرسپولیس جدا شدم. چون سال قبلش هم آقای جلالی در تراکتور از من خواسته بود که به این تیم بپیوندم که موفق نشدم. اما متاسفانه احساس کردم که در سایپا وجهه من حفظ نمی شود و من هم همیشه ثابت کردم در تیمی که عزیتم حفظ نشود، نمی مانم. برای همین بعد از صحبت با آقای جلالی از این تیم جدا شدم.

اولین جلسه تمرین در خوزستان

آقای ویسی از دفاع های قدیمی است و من بعد از صحبتهایی که باایشان داشتم. دیدم که تیم استقلال خوزستان به خواسته هایم نزدیک تر است. امروز هم اولین جلسه تمرینم با این تیم را پشت سر گذاشتم. من یک چیزی در فکر و عقیده و ایمانم هست که فکر می کنم در استقلال خوزستان به آن می رسم.

دلخوری از جلالی ندارم

من هیچ دلخوری از آقای جلالی ندارم چون در مکتبی که من بزرگ شدم. درست نیست که وقتی در تیمی نمک می خوری، نمکدان را بشکنی. برای همین هم وقتی جلالی بعد از 13 سال به من گفت که تو به تاکتیک من نمی خوری، من تصمیم گرفتم که به تیمی بروم که بتوانم دوباره عزت 13 سال گذشته حضورم در فوتبال را حفظ کنم. با توجه به سابقه ای که من در فوتبال دارم، اگر قرار بود که حرف بزنم چند جلد کتاب می شد. فکر هم می کنم که خدا عزت را می دهد و تا اینجا هم به من خیلی لطف داشته است.

از شماره 23 تا 99

من در 13 سالی که در فوتبال بودم همیشه شماره 23 را پوشیدم به غیر از زمانی که در استقلال بودم و پیراهن شماره 12 روانخواه را بر تن کردم. علتش هم این است زمانی که من فقط 19 سالم بود و آقای گل امیدهای تهران بودم من به سپاهان پیوستم و در این تیم شماره 23 را پوشیدم. بعد از آن هم در هر تیمی بودم سایپا و پرسپولیس و تراکتور همیشه همین شماره را برتن کردم. اما وقتی من به استقلال خوزستان آمدم این شماره 23 برای بازیکن دیگری بود برای همین هم من ترجیح دادم که شماره 99 را به تن کنم. امیدوارم این پیراهن برایم خوش شانسی بیاورد و با این پیراهن برای استقلال گل بزنم و بتوانم بازیکن مفیدی برای آقا عبدالله باشم و او را از جذب خودم رو سفید کنم. چون من هر کجا رفتم با قلبم بازی کردم. اگر هم باز دست داد سال آینده هم باز هم شماره 23 را می پوشم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد