تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس از هفته دوم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند. که استقلال خوزستان موفق شد با نتیجه 2-1 پرسپولیس را شکست دهد.



ترکیب دو تیم

 استقلال خوزستان:

فرناندو خسوس، جلال عبدی، محمد طیبی، پیمان شیرزادی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، حکیم نصاری، رحیم زهیوی، حسن بیت سعید، ادواردو، روح الله سیف اللهی

 پرسپولیس:

ایمان صادقی، لوکا ماریچ، رضا نورمحمدی، رامین رضائیان، بابک حاتمی، کمال کامیابی‌نیا، رضا خالقی‌فر، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، هادی نوروزی، مهدی طارمی

نیمه اول

بازی که تحت تاثیر گرمای شدید هوا قرار گرفته بود بسیار آرام آغاز شد ولی اهوازی ها که به هوای این شهر آشنا بودند دقایق ابتدایی بازی را بهتر آغاز کردند و توپ و میدان را در دست داشتند. با این وجود تا دقیقه 20 مسابقه به جز موقعیت های نصفه و نیمه که روی ضربات شروع مجدد خلق می شد دو تیم فرصت آنچنانی برای گلزنی نداشتند و شاید تنها خطر جدی در دقیقه 23 خلق شد که ارسال کوتاه حکیم نصاری در دهانه دروازه توسط مدافعین پرسپولیس جمع شد و سیف الهی نتوانست ضربه آخر را به توپ زند.

بعد از وقفه ای دو دقیقه ای که داور مسابقه در دقیقه 30 برای نوشیدن آب به بازیکنان داد، پرسپولیسی ها در ادامه نیمه دوم بهتر بازی کردند ولی تا اواخر نیمه نتوانستند موقعیت مناسبی ایجاد کنند تا اینکه در دقیقه 45 ضربه آزاد مستقیم فرشاد احمد زاده با اختلاف کم از بالای دروازه خسوس به بیرون رفت. البته این حرکت پرسپولیسی ها را آبی پوشان اهواز بی جواب نگذاشتند و دو دقیقه بعد بیت سعید با یک حرکت خوب وارد محوطه پرسپولیس شد ولی ضربه فنی او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا دو تیم با نتیجه مساوی به رختک روند.

نیمه دوم

نیمه دوم بازی را پرسپولیسی ها قصد داشتند هجومی آغاز کنند ولی در دقیقه 47 سیف الهی پشت مدافعین پرسپولیس به دنبال توپ بود، ایمان صادقی دروازه بان پرسپولیس برای برای دفع توپ از دروازه بیرون آمد ولی نتوانست توپ را دفع کند تا سیف الهی به راحتی دروازه پرسپولیس را باز کند. بعد از این گل پرسپولیسی ها برای جبران نتیجه جلو کشیدند اما در دقیقه 57 روی یک ضد حمله حرکت خوب بیت سعید با ضربه دیدنی اش از پشت محوطه جریمه همراه شد و توپ به زیر طاق دروازه صادقی رفت تا اختلاف به دو گل برسد. با این گل پرسپولیسی ها امید خود را از دست دادند و با توجه به هوای گرم اهواز و تحلیل رفتن نیروی بدنی آن ها توان حمله را نداشتند. در این شرایط بود که هادی نوروزی کاپیتان سرخپوشان در دقیقه 67 بعد از یک تکل خشن روی بازیکن استقلال خوزستان از زمین اخراج شد تا کار بیش از پیش برای پرسپولیس سخت شود.

بعد از وقفه ای 3 دقیقه ای که در دقیقه 75 برای استراحت بازیکنان از سوی داور لحاظ شد، سرخپوشان حملات خود را روی دروازه گسترش دادند و سرانجام در دقیقه 87 روی حرکت انفرادی طارمی و ضربه او از زاویه بسته، وارد دروازه شد و اختلاف به حداقل رسید. پس از این گل شاگردان به حملات خود ادامه دادند؛ دو دقیقه بعد از گل طارمی در یک صحنه پرسپولیس ها به گل زنی بسیار نزدیک شدند ولی مدافعین استقلال توپ را از دهانه دروازه دور کردند و در دقیقه آخر مسابقه نیز عالیشاه فرصت بسیار خوبی را از دست داد تا بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان رسد و اولین شکست پرسپولیس در فصل جدید رقم بخورد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد