تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تراکتورسازی موفق شد در تبریز با نتیجه 3-0 مقابل استقلال خوزستان به برتری برسد.



هفته بیست و چهارم لیگ برتر
ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز
گروه داوری: محمدرضا اکبریان، محمدرضا ابوالفضلی، فرزاد بهرامی، سعید شمس، ناظر: فریدون اصفهانیان

تیم تراکتورسازی در این دیدار موفق شد طی یک بازی بسیار زیبا با گل های فرشاد احمدزاده، لوسیانو ادینیو و آندرانیک تیموریان 3-0 از سد استقلال خوزستان بگذرد و با 47 امتیاز و یک امتیاز کمتر از نفت تهرانی که موفق به پیروزی یک بر صفر مقابل هم نام نفت مسجد سلیمانی خود شد در مکان دوم جدول رده بندی قرار بگیرد. گزارش بازی به شرح زیر می باشد:

نیمه اول

دو تیم پانزده دقیقه ابتدایی بازی را به ارزیابی یکدیگر پرداختند و موقعیت چندانی روی دروازه یکدیگر ایجاد نکردند. به مرور تیم میزبان بر بازی سوار شده و حملات خود را روی دروازه استقلال خوزستان آغاز نمود. در دقیقه 22 بازی اولین موقعیت خطرناک سرخ پوشان روی دروازه استقلال با شوت سرکش احمد کامدار ایجاد شد که با عکس العمل زیبای کریمی راهی کرنر شد. ادینیو در دقیقه 31 روی یک ضربه آزاد چسبیده به محوطه جریمه با یک شوت زیبا تیرک دروازه کریمی را به لرزه درآورد تا همچنان بازی بدون گل ادامه پیدا کند.

دقیقه 37 روی ارسال دوس سانتوس که به زیبایی در اختیار ادینیو قرار گرفت که شوت این بازیکن را مدافعان استقلال روی خط دروازه مهار کردند. حبیب گردانی در دقیقه 38 با یک ارسال زیبا از روی نقطه کرنر می توانست دروازه حریف را باز کند که کریمی با واکنشی زیبا توپ را به کرنر فرستاد.

تکرار کرنر قبلی و اشتباه کریمی با ضربه سر فرشاد احمدزاده در خط دروازه همراه بود که گل اول تراکتورسازی را در دقیقه 39 رقم زد. پس از گل تراکتورسازی، اتفاق خاصی در نیمه اول رخ نداد و تراکتورسازی این نیمه را با برتری یک بر صفر به پایان رساند.

نیمه دوم

نیمه دوم را هم تراکتورسازی بهتر آغاز کرد و دقیقه 50 نیمه دوم روی خطای کولی بالی تراکتورسازی صاحب یک ضربه آزاد شد و گردانی این تیم ضربه را روانه دروازه کرد که کریمی با شیرجه ای بلند آنرا راهی کرنر کرد. دقیقه 57 لوسیانو ادینیو با یک شوت سرکش و زیبا موفق شد دروازه استقلال را باز کند تا نتیجه بازی دو بر صفر به نفع تراکتورسازی شود. یک و دوی زیبا زنندگان گل های امروز در دقیقه 64 احمدزاده را در موقعیت گل قرار داد که ضربه زمینی وی را کریمی مهار کرد. دقیقه 76 بازی شوت سنگین احمد کامدار از سمت چپ را کریمی با واکنشی زیبا مهار کرد.
آندرانیک تیموریان که در نیمه دوم به میدان آمده بود در دقیقه 81 با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه ضمن به ثمر رساندن یک سوپر گل، نتیجه بازی را 3-0 به سود تیم تراکتورسازی کرد. پس از گل سوم تراکتورسازی، دو تیم موقعیت هایی روی دروازه هم ایجاد کردند که حاصلی در پی نداشت تا این بازی با نتیجه 3-0 به سود تیم میزبان به پایان برسد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد