تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 حسين فرکي و سپاهان در اصفهان با نفت مساوي کرد و هواداران اصفهاني از او ناراحت بودند.



فرکی در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

گفتم مواظب ضربات ایستگاهی باشید
با توجه به بازیکنان خوبی که در مجموعه دو تیم بود بازی خوب انجام شد. به خاطر جایگاه دو تیم جانب احتیاط را رعایت کردند که صدر را هم از دست ندهند. این بازی خوب بود و نفت هم تلاش کرد و امتیازات تقسیم شد.قابل پیش بینی بود که بازی خطرناک تر شود. حتی بین نیمه هم به بازیکنان گفتم در جریان بازی سخت گل می خوریم و روی ضربات ایستگاهی باید مواظب باشیم که روی همین نقطه ضعف گل خوردیم. اما متاسفانه به خاطر شرایط بازی گل خوردیم.

تماشاگران بیشتر صبر کنند
من از تماشاگران ممنون هستم. به تماشاگران توصیه می کنم که دوست دارند سپاهان برنده شود بیشتر حوصله کنند. من هیچ دلخوری ندارم اما انتظار دارم هواداران صبر کنند. قرار نبود با برد در این بازی قهرمان شویم. حوصله و صبر چیزی است که هواداران باید داشته باشند. ما مقابل تیم های مدعی بازی می کنیم که هر کدام شخصیت قهرمانی را دارند. ما سعی می کنیم در چارچوب موارد خاص کار می کنم.هواداران باید در روزهای سخت پشت ما باشند روزهای خوب که هستند.ما بازی های سختی داریم.

از کنار زمین نمی توانیم کاری کنیم
ما هم کنار تماشاگران هستیم و خودمان هم ناراحت می شویم. ما روی این ضربات تمرین کردیم اما نمی دانیم چرا بازیکنان کار درست را انجام ندهند و با یک حرکت سخت موقعیت گل را از دست دهند. اگر این نکات رعایت می شد می توانستیم گل بزنیم. نباید فرصت ها را از دست بدهیم و تک به تک شدیم اما وقتی نمی شود ما نمی توانیم از کنار زمین کاری کنیم.





 عليرضا منصوريان سرمربي نفت تهران در بازي با سپاهان يک تعويض هوشمند کرد و بازي باخته را مساوي کرد.

منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی خبرنگاران بود:

10 نفره شدن به نفع ما شد
بازی بسیار سنگینی برای صدر نشینی بود، باید می جنگیدیم. سپاهان بهتر از ما شروع کرد. برخلاف بازی هایی که تیم ها 10 نفره می شوند این اتفاق برای ما بهتر بود. شانس گل برتری هم داشتیم و بعد از 10نفره شدن قدرت برتر هم شدیم و واقعا سخت است بعد از 10 نفره شدن تیم را حفظ کرد.

فرکی اخلاق مدار است
بعد از بازی هواداران شعارهایی دادند. فرکی مربی اخلاق مدار است . آستانه تحمل مردم باید بالا برود و مردم باید ببینند چه کسی روی نیمکت تیم شان نشسته. مردم خوب سپاهان بدانند فرکی یکی از مربیان بااخلاق است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد