تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بازی استقلال و نفت تهران با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید

 

 تیم های استقلال و نفت تهران در نخستین دیدارشان در شانزدهمین دوره لیگ برتر از ساعت 20:45 دقیقه امشب (دوشنبه) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی  به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید.
 دوشنبه چهارم مرداد 1395
هفته نخست لیگ برتر ایران، جام خلیج فارس
ورزشگاه آزادی تهران، ساعت 20:45 دقیقه
گروه داوری: حسین زرگر – حسن ظهیری – حسن انتظاری – یاسر همرنگ – ناظر: مسعود مرادی
ترکیب دو تیم

استقلال تهران:
حسین حسینی، هرایر مگویان، حسین کنعانی زادگان، امید نور افکن، وریا غفوری، فرشید باقری، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی، جابر انصاری، خسرو حیدری، کاوه رضایی

نفت تهران:
میلاد فراهانی، وحید حمدی نژاد، رضا علیاری، ایگورپراهیچ، میلاد فخرالدینی، اکبر صادقی، علیرضا عزتی، عباس بوعذار، ایمان مبعلی، ارسلان مطهری و محمد قاضی
نیمه اول

بازی با تاخیر چند دقیقه ای آغاز شد. دقایق ابتدای بازی توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود تا اینکه دقیقه 6 شوت بازیکن نفت را حسینی، دروازبان استقلال دفع کرد. بعد از این فرصت در دقیقه 11 استقلالی ها صاحب ضربه آزاد شدند که ضربه زیبای کاوه رضایی را میلاد فراهانی به کرنر فرستاد.

در دقیقه 23 در یک موقعیت مناسب نفت صاحب ضربه آزاد شد که مبعلی توپ را به دیوار دفاعی زد. استقلالی هابرتری نسبی نسبت به حریف داشتند و در دقیقه 30 پاس کاوه رضایی در محوطه جریمه به جابر انصاری رسید و او با یک شوت گل اول استقلال را به ثمر رساند.

بعد از گل استقلال، توپ و میدان در اختیار نفتی ها قرار گرفت و چند حمله روزی دروازه استقلال ترتیب دادند که عملکرد خوب گلر استقلال مانع گلزنی آنها شد. در  دقیقه 41 شوت محکم ارسلان مطهری به تیرک دروازه استقلال برخورد کرد. شوت عباس بوعذار از راه دور را در دقیقه 45 حسینی دفع کرد.
در ادامه بازی، تلاش نفتی ها برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه بود و بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.
نیمه دوم

نیمه دوم با برتری نفت شروع شد، در دقیقه 46 ضربه آزاد بوعذار به زیبایی زده شد که حسینی توپ را دفع کرد. در دقیقه 53 ضربه سر خطرناک مطهری از فاصله کمی به بیرون رفت. در ده دقیقه اول پاس های اشتباه دو تیم بیشتر به چشم آمد.

دقیقه 61 بوعذار چند بازیکن استقلال را پشت سر گذاشت و ضربه زمینی او را حسینی دفع کرد. نفتی ها همچنان تیم برتر میدان بودند تا اینکه در دقیقه 64 ضربه زیبای قاضی برای دومین بار به تیرک دروازه استقلال برخورد کرد. در دقیقه 67 نفت بالاخره مزد برتری خود را گرفت و ضربه روی پای مطهری تبدیل به گل تساوی شد.

در دقیقه 72 یک صحنه مشکوک بر روی قاضی درون محوطه اتفاق افتاد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در ادامه همچنان این تیم نفت بود که خطرناک نشان داد. نفتی ها در دقیقه 79 باز هم توسط مطهری خطر ساز شدند که ضربه مطهری خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه تلاش دو تیم برای رسیدن به گل بی نتیجه بود و بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد