تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

علی دایی درباره نظرسنجی برنامه 90 و انتخاب علی کریمی به عنوان محبوب‌ترین پرسپولیسی دو دهه اخیر گفت:



تاریخ پرسپولیس را که ورق بزنیم با نام بزرگان زیادی برخورد می‌کنیم که از مفاخر فوتبال و ورزش ما هستند و من برای همه آنها احترام زیادی قائل هستم. پرسپولیس مهد بزرگان زیادی بوده که من برای همه آنها احترام زیادی قائلم.

وی ادامه داد: در خانواده پرسپولیس رقابت داخلی نداریم و حتی اگر اختلاف نظری هم بین پرسپولیسی‌ها باشد یک اختلاف نظر خانوادگی است و من به انتخاب بیننده‌های برنامه نود احترام می‌گذارم و به همه گزینه‌ها تبریک می‌گویم. امیدوارم در انتخاب نهایی کریمی به عنوان نماینده پرسپولیسی‌ها عنوان محبوب‌ترین فوتبالیست را به دست آورد. در این نظرسنجی جای خیلی از بزرگان و دوستان خالی بود که نام بردن از آنها فرصت زیادی می‌خواهد.

سرمربی پیشین پرسپولیس در خصوص بازی امروز این تیم و لخویا و دعوت درخشان از او برای حضور در ورزشگاه گفت: به خاطر مشغله‌های کاری نمی‌توانم به ورزشگاه بروم اما دلم با تیمم است و انشاالله هواداران هم امروز ثابت می‌کنند پرسپولیس بی دلیل عنوان پر طرفدارترین تیم آسیا را یدک نمی‌کشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد