تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

فرکی بعد از برد سپاهان مقابل پدیده با خوشحالی در کنفرانس خبری بعد بازی حاضر شد.



حسین فرکی سرمربی سپاهان اعتقاد دارد با همکاری بیشتر بازیکنان می توانستند بیشتر گل بزنند.او در کنفرانس گفت:

از این برد خوشحالم

دو تیم به 3 امتیاز فکر می کردند مخصوصا تیم ما که اگر این 3 امتیاز را نمی گرفتیم کار برای ما سخت می شد. عملکرد بازیکنان ما در طول بازی بر همین اساس بود. ما بازی را بردیم و این مساله ما را خوشحال می کرد اما اگر با هم حرکت می کردیم بیشتر می توانستیم گل بزنیم. نیمه دوم فشار بیشتر شد. بازیکنان ما هم خوب کار کرد جلوی حریفی که می خواست جبران کند. پدیده تیم سختکوشی بود هست و ما هم نتیجه بازی رفت را تکرار کردیم. پیشاپیش عید را به مردم اصفهان را تبریک می گویم . امیدوارم در 7 بازی آینده پیروز شویم.

فشار و استرس زیاد بود

فشار و استرسی که روی بازیکنان بود خیلی زیاد بود و اگر این بازی را نمی بردیم کار سخت می شد و هماهنگ کردن تیم در این شرایط سخت بود. به هر حال حفظ 3 امتیاز مهم بود و این موضوع دلیلی برای خوشحالی ما بود که در روزی که با ایده آل فاصله داشتیم ببریم.

متوجه نشدم که خلعتبری چه کار کرد

متوجه نشدم که خلعتبری چه کار کرد و بعد فیلم بازی را نگاه می کنم. این مسائل برای ما مهم است و بعد از اینکه پیگیر شدم این مساله را در باشگاه حل می کنیم. شاید هم فشار زیاد بود و نمی خواهم توجیه کنم چون چیزی نمی دانم و اجازه بدهیم موضوع را پیگیری می کنیم. مطمئن باشید این مسائل بیشتر من را ناراحت می کند که برنده باشیم اما ماسائل اخلاقی زیر سوال برود.

از گردان بپرسید چرا خط خورده

از شهاب گردان بپرسید که چرا خط خورده و خودش باید جواب بدهد. به گردان بگوئید فرکی گفت از خودش بپرسید.






مجيد نوروزي دستيار مرزبان در حالي که سرمربي محروم بود پاسخگوي خبرنگاران بود.

نوروزی مربی پدیده در خصوص باخت برابر سپاهان گفت: همه دیدند که ما خیلی خوب شروع کردیم با وجود اینکه چند بازیکن کلیدی ما نبود. با اشتباهی که گلرمان انجام داد باختیم و می توانستیم ببریم. قبل از بازی هم سرمربی ما را محروم کردند و چرا در این بازی مهم مربی ما را محروم کردند. امیدوارم بعد از عید بازیکنان دیگر به ما اضافه شوند.ما در چند هفته گذشته با وجود اینکه خوب بازی می کنیم اما نتیجه نمی گیریم. مشکلاتی در باشگاه بود که خداراشکر این مشکلات در حال برطرف شدن است.

نوروزی در ادامه گفت:مشکلات مالی تا حدودی حل شد اما تیم ما روحیه جنگندگی داشته و کارشناسان هم این اعتقاد دارند و در بازی قبلی هم باید می بردیم و پنالتی ما را نگرفتند. سپاهان هم موقعیت نداشت و اصلا در اینجا جلوی ما موقعیت نداشت.






Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد