تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در پایان مسابقه شب گذشته مقابل سپاهان گفت‌وگویی کوتاه داشت.



برانکو در این گفت‌وگو که اولین مصاحبه غیرمطبوعاتی او محسوب می‌شود، باوجود شکست منطقی صحبت کرد و از رضایتش از نمایش تیم در بازی روز گذشته گفت.

* اولین بازی شما بعد از سال‌ها برگشت به ایران با شکست همراه شد، فکر می‌کنید این دلیل شکست چه بود؟
اولین مسابقه من که پرسپولیس را رهبری می‌کردم مصادف شد با بازی با سنگین‌ترین رقیب ما. سپاهان در 10 سال گذشته باثبات‌ترین تیم لیگ‌برتر بوده است، تیمی که هم در لیگ‌برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا موفق شده نتایج بسیار بسیار خوبی بگیرد. همه این‌ها نشان می‌دهد که این تیم چقدر تیم قوی‌ای است.

* آیا این شکست حقتان بود؟
به‌هیچ‌وجه؛ ما در این بازی موقعیت‌های بسیار پرتعداد گل را از دست دادیم. بدشانسی آوردیم که نتوانستیم بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

* بازیکنانتان چقدر مقصر بودند. اشتباه چند بازیکن باعث شد که سپاهان بتواند خیلی راحت دروازه پرسپولیس را باز کند.
به‌هیچ‌وجه نمی‌توانم از دست بازیکنانم ناراحت باشم. آنها هر آنچه در توان داشتند، گذاشتند و من هیچ گله‌ای ندارم. آنها بسیار شجاعانه بازی کردند.

* این اولین بازی‌ای بود که روی نیمکت پرسپولیس می‌نشستید، چه احساسی داشتید؟
من با احساسات بالایی این مسابقات را پشت سر گذاشتم چون جلوی تماشاگران خودمان بازی می‌کردیم و من بعد از 9 سال به ایران برمی‌گشتم. طبیعی بود که من احساس ویژه‌ای برای این بازی داشته باشم.

* سپاهان چگونه حریفی بود؟
ما برابر یک تیم بسیاربسیار قدرتمند بازی می‌کردیم که همین کار من را برای اولین بازی کمی سخت می‌کرد. البته بسیاربسیار خوشحالم که برابر حسین فرکی و احمد سجادی همکاران سابقم قرار گرفتم. بی‌تردید این موضوع برای من یک احساس بسیار خوب در پی داشت.

* و اما سوال آخر با توجه به نتایج ضعیف پرسپولیس در نیم فصل حالا همه هواداران این تیم چشم امیدشان به دربی پایتخت است. آیا به هواداران قول پیروزی در این بازی را می‌دهید؟
قول دادن که کار ساده‌ای است من می‌توانم این کار راحت را هرچقدر که بخواهید انجام بدهم اما این مسابقه یک ماه دیگر برگزار می‌شود و فکر کردن در مورد آن منطقی نیست. الان وقت فکر کردن به بازی لخویاست چراکه آنها حریف قدرتمندی برای پرسپولیس در آسیا محسوب می‌شوند.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد