تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: ترديد نکنيد در آينده‌اي بسيار نزديک حتي فوتبال افغانستان نيز يک رقيب جدي براي ما خواهد شد و اين يک هشدار براي فوتبال ايران است.



به گزارش "تک گل" ، جلالی درباره تعطیلات لیگ برتر و اینکه آیا این تعطیلات به سود سایپا بوده یا خیر گفت: با توجه به اینکه ما بازیکن آسیب دیده زیاد داشتیم و بازیکنان جوانی به جمع ما اضافه شدند، این تعطیلات برای ما خوب بود. چنین وقفه‌ای باعث شد بازیکنان آسیب دیده ما شرایط خود را بهتر کنند و فرصتی به جوان ها داده شد تا بتوانند تجربه خود را بالاتر ببرند.

وی درباره فصل نقل و انتقالات و فعالیت‌هایی که سایپا انجام داد، اظهار داشت: ما 4 بازیکن را در نیم فصل از دست دادیم اما جای آنها بازیکنان جوانی را جذب کردیم که اطمینان دارم که آنها در نیم فصل دوم پدیده خواهند شد. اکنون هم شرایط‌مان بسیار خوب است و ایمان دارم که می‌توانیم در نیم فصل دوم کارمان را پیش ببریم و نتایج بهتری را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: گروه بسیار خوبی در جام ملت ها داریم و هر 3 تیم حاضر در گروه ما به یک سبک بازی می‌کنند. چنین مسئله‌ای هم خوب است و هم بد اما بیشتر می‌تواند به سود ما رقم بخورد. قطر، بحرین و امارات بازی با حوصله‌ای انجام می‌دهند و سبک تیم ملی ما هم همین است که شاید منتظر یک ضربه ایستگاهی هستیم تا بتوانیم به گل برسیم اما در مجموع فکر می‌کنم تیم ایران شانس اول صعود از گروه است.

جلالی درباره نزدیک شدن تیم‌های قطر، امارات و بحرین به فوتبال ایران گفت: اکنون در کشورهای دیگر می‌بینیم که همه به دنبال پیشرفت هستند. تردید نکنید در آینده‌ای بسیار نزدیک حتی فوتبال افغانستان نیز یک رقیب جدی برای ما خواهد شد و این یک هشدار جدی برای فوتبال ایران است. اگر می‌گویم ما شانس اول صعود از گروه‌مان (گروه سوم) هستیم به این معنی نیست که گروه راحتی داریم اما فیزیک و پتانسیل ما نسبت به تیم‌های همگروه‌مان بهتر است و این می‌تواند به تیم ملی کشورمان برای صعود کمک کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد