تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رينات بيلياتدينف با حمايت از سردار آزمون عنوان کرد، اين بازيکن به زودي به روند گلزني بازخواهد گشت.



سردار آزمون با آن که از چند تيم بزرگ اروپايي پيشنهاد داشت، ترجيح داد تا اين فصل را نيز در روبين‌کازان بماند. او در هفته‌ اول ليگ روسيه در ترکيب روبين‌کازان برابر اسپارتاکوس به ميدان رفت اما نتوانست مانع از شکست سنگين چهار بر صفر تيمش شود.

آزمون در بازي برابر اسپارتاکوس يک موقعيت جدي گل را از دست داد؛ آن هم زماني که بازي با برتري يک بر صفر اسپارتاکوس دنبال مي‌شد.

رينات بيلياتدينف، سرمربي روبين‌کازان درباره شرايط تيمش گفت: مطمئنا تيم ما در بازي‌هاي آينده به گل خواهد رسيد. در بازي برابر اسپارتاکوس موقعيت‌هاي زيادي را از دست داديم. پس از پايان اين ديدار سردار آزمون در رختکن به خاطر موقعيتي که از دست داد، گريه کرد. او مهاجم جوان و احساسي است که ارزش زيادي براي ما دارد و مطمئن هستم که پاي او در بازي‌هاي آينده به گل باز خواهد شد.

سرمربي روبين کازان در پايان گفت: متاسفم که هوادارانمان را نااميد کرديم. اميدوارم که آنها ما را ببخشند.

سردار آزمون فصل گذشته توانست گل‌هاي مهمي در ليگ اروپا و ليگ روسيه براي تيمش به ثمر برساند و يکي از مهاجمان آماده اين تيم بود. او در اين فصل توانسته به ترکيب ثابت روبين‌کازان برسد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد