تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دربي زيباي شهر منچستر لحظاتي پيش با برتري 1-0 منچسترسيتي به پايان رسيد تا اين تيم مقابل رقيب همشهري خود به چهارمين برد متوالي دست يابد.



دو تیم منچسترسیتی و منچستر یونایتد از هفته دهم لیگ برتر جزیره در ورزشگاه اتحاد به مصاف یکدیگر رفتند. سیتی در شرایطی مقابل رقیب همشهری قرار گرفت که هفته قبل با نتیجه 2-1 در مقابل وستهم متحمل شکست شده بود.یونایتد نیز در الدترافورد در مقابل چلسی صدرنشین به تساوی 1-1 رضایت داده بود.

پیگرینی در این بازی حساس، داوید سیلوا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و در میان تعجب همگان، ادین ژکو را هم روی نیمکت نشانده بود. به جای ژکو، یووتیچ از ابتدا بازی می کرد. لوئیس فان خال نیز فالکائو را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.


درنیمه اول، سیتی برتری محسوسی بر یونایتد داشت و توسط آگوئرو یکی دو فرصت خوب را از دست داد.یوناید نیز روی حرکات دی ماریا و فان پرسی سعی در ایجاد خطر روی دروازه میزبان داشت. با این حال بحث برانگیزترین اتفاق نیمه اول، اخراج کریس اسمالینگ در دقیقه 39 بود. اسمالینگ که دقایقی پیش از اخراج، به دلیل ممانعت به عمل آوردن از شروع بازی توسط جو هارت، کارت زرد اول را دریافت کرده بود در دقیقه 39 به دلیل خطای شدید روی آگوئرو، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد. در ادامه، توپی از خط دروازه ها گذر نکرد و دو تیم بدون گل به رختکن رفتند

در نیمه دوم، بازی با حملات سیتی روی دروازه یونایتد 10 نفره آغاز شد. پس از اینکه یکی دو فرصت خوب توسط آگوئرو و توره از دست رفت، در دقیقه 63 روی پاس عالی توره به کلیشی و ارسال سریع این بازیکن به درون محوطه جریمه، سرخیو آگوئرو با ضربه ای دقیق و به دور از دستان دخیا دروازه یونایتد را باز کرد.


در ادامه، یونایتد به تدریج بر بازی مسلط شد اما قادر به ایجاد خطر 100 درصدی روی دروازه سیتی نبود. آبی ها نیز در چند موقعیت که از روی ضد حملات به دست آمد، فرصت زدن گل های بیشتر را داشتند که با بدشانسی، آنها را از دست دادند.

در نهایت سیتی با همان یک گل بر یونایتد غلبه کرد تا به چهارمین برد متوالی خود مقابل این تیم دست یابد. این همچنین پنجمین برد سیتی در 6 بازی اخیر مقابل رقیب همشهری بود. سیتی با این سه امتیاز 20 امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت. ضمن اینکه یونایتد نیز با همان 13 امتیاز  در رده نهم باقی ماند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد