تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرمربی تیم ملی استرالیا پس از برتری تیمش برابر کویت در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شاگردان خود را که سختکوشی بالایی داشتند سزاوار این برد دانست.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"  ، آنگه پوستچ‌اوغلو در پی برتری ۴ بر یک شاگردانش برابر کویت در گروه A جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا با حضور در کنفرانس خبری گفت: از نتیجه به دست‌آمده رضایت دارم. این نتیجه پاداش تلاش و سختکوشی بازیکنان ما بود. در این بازی گلی خوردیم که نباید دریافتش می‌کردیم. به هر حال انرژی و شور و شوق خوبی در بین بازیکنان ما دیده شد که در نهایت ما را به گل‌هایی رساند که سزاوارش بودیم.

وی افزود: گاهی اوقات برنامه‌ آنطور که شما انتظارش را دارید پیش نمی‌رود ولی مهم واکنشی است که تیم به این شرایط نشان می‌دهد. ترجیح می‌دادم در این بازی گلی دریافت نکنیم ولی کویت در ابتدا در لاک خود فرو نرفت. در نهایت با توجه به پیروزی ۴ بر یک مقابل کویت به طور حتم باید تأکید بیشتر روی جنبه‌های مثبت بازی کنیم. دریافت چنین گل‌های قابل‌قبول نیست و جای ناامیدی دارد. باید از تکرار چنین اتفاقاتی جلوگیری کنیم.

سرمربی ۴۹ ساله ساکروس تصریح کرد: گلی که خوردیم ضربه به خودی بدی بود ولی مهم این بود که از نکته‌های منفی امروز خود را به دور نگه داشتیم. بازی مقابل تیمی که در نیمه زمین خود در لاک دفاعی فرو رفته کار ساده‌ای نیست. تقابل با چنین حریفی می‌تواند خسته‌کننده باشد ولی باید در چنین شرایطی صبور بود. به نظرم گل‌های خوبی در این بازی به ثمر رساندیم که روی حرکات تیمی جالبی به ثبت رسیدند.

وی با تمجید از هافبک ۲۲ ساله تیمش که در پایان بازی با کویت به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، اظهار داشت: ماسیمو لونگو عملکرد برجسته‌ای داشت. ما به برخی از حرکاتی که او در این دیدار انجام داد، به شدت نیاز داشتیم. ما به دنبال پیروزی مقابل کویت بودیم و این مهم است، چون همیشه بازی اول در  هر تورنمنتی دشوار است.

پوستچ‌اوغلو در پایان خاطرنشان کرد: تیم کیهیل هنوز هم بازیکن فوق‌العاده‌ای است. او مهاجم خیلی خطرناکی در محوطه جریمه است. سبک بازی استرالیا هم برای او خیلی مناسب است. فکر نمی‌کنم مدافعی در جهان وجود داشته باشد که بخواهد با کیهیل مبارزه‌ای تن به تن داشته باشد. دیدن بازیکنان دیگر که در این بازی موفق به گلزنی هم شدند، لذت‌بخش است و این اعتمادبه‌نفس ما را بالا می‌برد. این نشان می‌دهد که استرالیا از جنبه‌های مختلف تیم خطرناکی است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد