تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

از همان ابتدای کار سریع و زیبا دنبال می شد. هر دو تیم به دنبال راهی برای گلزنی بودند و سر انجام در دقیقه 22 خلفان ابراهیم موفق شد روی یک ریباند، دروازه امارات را با یک ضربه چیپ درون باز کند. اما برتری قطری ها طول نکشید و احمد خلیل در دقیقه 36 در یک تلاش گروهی توانست توپ را درون دروازه قطری‌ها جا دهد تا بازی را به تساوی بکشاند.



در ابتدای نیمه دوم دوم اشتباه مرگ بار دروازبان قطر باعث شد تا در دقایق 51 و 55 دروازه قطر باز شود و در کمال ناباوری این تیم امارات بود که با نتیجه 3 بر 1 عقب افتاد. پس از آن قطری ها بدون اینکه برنامه خاصی داشته باشند جلو کشیدند اما بارها روی ضد حملات غافلگیر شدند و این قاسم برهان بود که به جبران اشتباهات نیمه اول چند بار ناجی دروازه تیمش شد.


گزارش بازی

نیمه اول

دقیقه 8: خمیس اسماعیل توپ را مقابل دروازه قطر به بیرون زد.

دقیقه 14: مهاجم امارات در موقعیت تک به تک با قاسم برهان توپ را از کنار دروازه قطر بیرون فرستاد.

دقیقه 22: ارسال الهیدوس مقابل دروازه امارات به عبدالله تریسور رسید، ضربه این بازیکن با دفع ناقص ماجد عبدالله مقابل خلفان ابراهیم قرار گرفت تا این بازیکن برای قطر گلزنی کند.

دقیقه 25: ضربه کرنر تیم امارات با سرزنی احمد خلیل همراه شد اما این توپ توسط دروازه‌بان قطر دفع شد.

دقیقه 28: شوت عبدالکریم حسن با اختلاف اندک از کنار دروازه امارات بیرون رفت.

دقیقه 37: مجموعه اشتباهات مدافعان قطر توسط قاسم برهان تکمیل شد و ابراهیم ماجد مدافع قطر توپ را از روی خط به بدن احمد خلیل اماراتی کوبید تا توپ به صورت اتفاقی به گل تساوی امارات تبدیل شود.

دقیقه 43: خطای عبدالمقصود بر روی عمر عبدالرحمن یک کارت زرد برای این بازیکن به ارمغان آورد و بازیکنان دو تیم هم با یکدیگر درگیر شدند.

دقیقه 45: شوت احمد خلیل با اختلاف اندک از کنار دروازه قطر بیرون رفت.


نیمه دوم

دقیقه 51: ضربه ایستگاهی امارات با شوت احمد اسماعیل با اشتباه دروازه بان قطر گوشه دروازه قطر قرار گرفت تا امارات 2 - 1 از قطر پیش بیفتد.

دقیقه 55: شوت راه دور بازیکن امارات بازهم با اشتباه بد دروازه بان قطر باعث شد توپ مقابل علی مبهوت قرار گیرد تا وی به راحتی برای بار سوم دروازه قطر را باز کند.

در دقایق 81 و 88 بازی، قاسم برهان دروازبان قطر، دو موقعیت تک به تک مسلم را از اماراتی ها گرفت تا نتیجه سنگین تر نشود.

دقیقه 90: پایان کار نتیجه 3 بر 1 نبود. روی حرکت ترکیبی و زیبای اماراتی ها و یک پاس زمینی از جناح راست، علی مخبوط گل چهارم را هم به ثمر رساند تا امارات با یک پیروزی شیرین و با تفاضل گل 3+ راهی صدر جدول شود.


ترکیب دو تیم:

قطر: قاسم برهان، ابراهیم ماجد، عبدالکریم حسن، مهدی علی، محمد عبدالله تریسور، حسن الهیدوس، عبدالعزیز حاتم، خلفان ابراهیم، کریم بوضیف، احمد عبدالمقصود و محمد مونتاری

امارات:  ماجد ناصر، ولید عباس، حمدان الکمالی، احمد مبخوت، عبدالعزیز صنقور، مهند العنزی، عامر عبدالرحمن، احمد خلیل، عمر عبدالرحمن، خمیس اسماعیل ومحمد عبدالرحمن

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد