تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش تک گل ، دو تیم فلسطین و عراق در ورزشگاه رکتونگولار شهر ملبورن و در گروه D به مصاف هم رفتند. اردن و فلسطین بازنده های دور نخست بودند و باخت هر یک از دو تیم منجر به حذف آن ها از رقابت ها خواهد شد. قضاوت این دیدار بر عهده کیم جونگ هیوک از کشور کره جنوبی بود.





نیمه اول

کاملا مشخص است  فلسطین در حد و اندازه های حضور در این رقابت ها نیست. قهرمان چلنج کاپ کاملا سردرگم وارد بازی شد و اردنی‌ها که کاملا بر بازی احاطه داشتند،  موفق شدند در دقیقه 30 توسط محمد الدومیری اولین گل مسابقه را به ثمر برسانند و دو دقیقه بعد حمزه الدرادور گل دوم را وارد دروازه فلسطین کرد. در آخرین دقیقه بازی در نیمه اول نیز حمزه برای بار سوم گلزنی کرد تا  این بازی با نتیجه 3 بر صفر در نیمه اول به سود اردن به پایان برسد.


نیمه دوم

در نیمه دوم نیز عطش اردنی ها فروکش نکرد و فلسطین نیز نمی توانست به علت روحیه بد و البته شکست سنگین در بازی قبلی و نیمه اول همین دیدار بر بازی مسلط شود. در نیمه دوم نیز حمزه الدردور، دو بار برای تیمش گلزنی کرد تا در این بازی 4 گل به ثمر رسانده باشد. او در دقایق 75 و 80 نیز دو بار دیگر گلزنی کرد تا حساب کار در برابر تک گل دقیق 85 حبیشی 5 بر 1 به سود اردنی ها شود.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد