تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

از هفته سی و هفتم سری آ ایتالیا  تیم ناپولی در زمین یوونتوس با نتیجه 3-1 شکست خورد.



نیمه اول:

اولین موقعیت بازی را ناپولی خلق کرد اما در ادامه بازی متعادل شد. یوونتوس توانست در دقیقه 13 به گل اول برسد و در ادامه نیز دو تیم فرصت هایی داشتند. از فرصت های خوب یووه می توان به ضربه آزاد بسیار خوب پل پوگبا اشاره کرد که روی سقف دروازه فرود آمد. در پایان این نیمه یوونتوس با همان یک گل بازی را پیروز شد تا پیروز به رختکن برود.


نیمه دوم:

در نیمه دوم، ناپولی که به هر سه امتیاز برای شانس داشتن برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان نیاز داشت، بازی را تهاجمی آغاز کرده و در ابتدای بازی به یک پنالتی نیز رسید که ابتدا توسط بوفون مهار شد  اما داوید لوپز آن را به گل تبدیل کرد. در ادامه باز هم ناپولی بود که حمله های زیادی انجام داد که با درخشش بوفون و بی دقتی بازیکنان این تیم همراه بود. سپس در 15 دقیقه آخر، یووه بود که دوباره حمله می کرد و توانست در بازی پیش بیافتد.در ادامه حمله های ناپولی بازهم توسط بوفون مهار شد و در دقیقه آخر، بریتوس نیز از آبی پوشان اخراج شد. یووه با این پیروزی، آب سردی بر پیکر ناپولی و امیدهای این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بود.

شرح گل های بازی

دقیقه 13 (روبرتو پریرا) 1-0: کینگسلی کومان با یک پاس پشت مدافعین عالی پریرا را صاحب توپ کرد که این بازیکن نیز بدون هیچ اشتباهی اولین موقعیت بازی را به گل تبدیل کرد.

دقیقه 50 (داوید لوپز) 1-1: روی یک ضربه پنالتی که روی خطای هند آساموا بدست آمد، ابتدا ضربه اینسینیه توسط بوفون مهار شد اما روی برگشت پنالتی، داوید لوپز توپ را به گل فرستاد.

دقیقه 77 (استفانو استورارو) 2-1: موراتا بعد از رد شدن از چند بازیکن توپ را به استورارو سپرد تا او آن را به گل تبدیل کند.

دقیقه 93 (سیمونه په په) 3-1: روی یک ضربه پنالتی، په په توانست گلزنی کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد