تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

یوونتوسی ها امروز تمرین خود را از سر گرفتند تا برای بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا آماده شوند.



به گزارش "تک گل"، در نیم ساعت ابتدایی این تمرین ،خبرنگاران و عکاسان اجازه داشتند تا در محل حضور یابند. در پایان تمرین، آلگری در نشستی خبری شرکت کرد و به سوالات پاسخ گفت.

او در مورد بارسلونا گفت:" می دانیم که مسی، نیمار و سوارز چه کیفیتی دارند. گل مسی به بیلبائو بسیار زیبا و ماهرانه بود. از توانایی های بارسلونا باخبرم ولی می خواهیم نشان دهیم که قدرت مقابله با این تیم را داریم. مسی و نیمار به شیوه ای متفاوت تر از سایر مهاجمان دنیا بازی می کنند. باید بازی درگیرانه ای مقابل آنها انجام دهیم."

سرمربی یوونتوس در مورد چگونگی مهار مسی افزود:" گذاشتن یک نفر برای مهار مسی با توجه به تحرک بالای او در همه نقاط زمین تقریبا غیرممکن است.باید بصورت منطقه ای او را مهار کرد."

آلگری ادامه داد:"  مهیا کردن تیم برای چنین فینالی بسیار لذتبخش است. افتخار می کنم که مربی چنین تیمی هستم. برای شکست بارسا و قهرمان شدن، باید بسیار بهتر از آنچه مقابل رئال نشان دادیم ظاهر شویم. مقابل رئال دو بازی رفت و برگشت انجام دادیم اما فینال برابر بارسا تک بازی است. مقابل بارسلونا باید صبور بوده و از لحاظ ذهنی قوی باشیم."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد