تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ به جان‌لوئیجی بوفون، گلر یوونتوس برای برای رکوردشکنی اش تبریک گفت و همچنین عنوان کرد که تیمش مقابل یوونتوس مدعی پیروزی نیست.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، دیدار رفت دو تیم با تساوی 2-2 به پایان رسید و حال دیدار برگشت، چهارشنبه شب در آلیانز آره‌نا برگزار خواهد شد. بایرن مونیخ روز گذشته موفق شد 5-0 وردربرمن را شکست دهد و این در حالیست که یووه به سختی موفق شد با نتیجه 1-0 ساسولو را شکست دهد.

نویر پس از بازی در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت:" به بوفون تبریک می‌گویم. بازی مقابل ساسولو را تماشا نکردم ولی نتیجه اش کیفیت یووه را ثابت می‌کند. ما مقابل یووه شانس اول پیروزی نیستیم، هر چند که در دیدار رفت شکست نخوردیم. نتیجه نامشخص است ولی فکر نمی‌کنم پیروزی مقابل وردربرمن یک بازی تمرینی بود. پس از دو بازی بدون برد، ما هنوز اعتماد به نفسمان بالاست. از امروز، تمرکزمان روی یووه است. ما برای گواردیولا بازی نمی‌کنیم، بلکه برای بایرن بازی می‌کنیم."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد