تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بایرن مونیخ با پیروزی 4-2 مقابل یوونتوس در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، راهی مرحله بعد این رقابت ها شد.



به گزارش "تک گل"، در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم پایانی فصل جاری چمپیونزلیگ امشب بایرن مونیخ در حالی در آلیانس آرنا میزبان یوونتوس بود که بازی رفت یک مساوی 2-2 در خانه این حریف ایتالیایی گرفته بود.
از ابتدای مسابقه امشب دو تیم یک بازی هجومی از خود به نمایش گذاشتند. دقیقه دو حرکت خطرناک داگلاس کاستا از سمت راست توپ خوبی را برای ویدال که روی نقطه پنالتی جاگیری کرده بود فرستاد. این هافبک شیلیایی به رغم دور زدن بونوچی و بارزالی نتوانست به خوبی توپ را کنترل کند و اولین فرصت برای بایرن از دست رفت. سه دقیقه بعد پل پوگبا از فرصت دفع ناقصی که نویر روی توپ لیششتاینر انجام داد بهترین استفاده را کرد و با فرو ریختن دروازه بایرن، یوونتوس را به یک گل زودهنگام رساند. در یکه‌تازی لیششتاینر در زمین بایرن، داوید آلابا مقصر اصلی بود.


دقیقه 10 توماس مولر روی یک ضد حمله سریع توپ را به لواندوفسکی رساند، سانتر بلند این مهاجم لهستانی به ریبری رسید اما او در تمام کردن کار ناکام بود. در این دقایق شاگردان گواردیولا بیشتر به هجوم از کناره‌ها روی آورده بودند، زیرا در میانه میدان بونوچی و بارزالی فرصت هرگونه ابتکار عملی را از آنها می‌گرفتند.
 دقیقه 20 ویدال از سمت راست محوطه جریمه یووه توپی را برای لواندوفسکی مهیا کرد، اما شوت این بازیکن درون چارچوب نبود. دقیقه 23 یکبار دیگر آلابا می‌رفت تا کار دست بایرن بدهد. پاس رو به عقب این بازیکن قبل از رسیدن به نویر به خدیرا رسید و او فورا موراتا را صاحب توپ کرد. درحالیکه نفس‌های تماشاگران استادیوم آلیانس آرنا حبس شده بود، پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت.
اما دقیقه 28 یوونتوسی‌ها بالاخره گل دوم را وارد دروازه نویر کردند. این بار هم اشتباه آلابا توپ را به موراتا تقدیم کرد و او با یک دریبل تماشایی به خوان کوادرادو پاس داد تا این بازیکن کار را تمام کند.


در ادامه باز هم باواریایی‌ها بر توپ و میدان مسلط بودند و آمار بازی حکایت از 79 درصد مالیکت توپ آنها داشت اما حتی موقعیت خطرناک دقیقه 42 توماس مولر و لواندوفسکی هم نتوانست این مالکیت توپ را به نتیجه‌ای برساند و نیمه نخست با برتری یوونتوس میهمان به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم به نظر می‌رسید بازی می‌رود تا به خشونت کشیده شود. دقیقه 48 آرتورو ویدال بعد از خطای شدید روی کوادرادو و پرخاشگری‌اش بعد از خطا از داور مسابقه اخطار گرفت. یک دقیقه بعد لیختن‌اشتاینر کارت زرد را پیش چشمان خود دید. این روند با جریمه روبرت لواندوفسکی و لئوناردو بونوچی تا دقیقه 55 ادامه داشت. دقیقه 56 آلابا در دوئل به موراتا توپ را از دست داد تا این بازیکن وارد محوطه جریمه بایرن شود اما در نهایت واکنش مطمئن نویر سبب شد کادر فنی بایرن نفس راحتی بکشند.
در دقیقه 57 بار دیگر موراتا به محوطه جریمه میزبان نفوذ کرد؛ اینبار اگرچه آلابا تلاش کرد سد راهش شود اما او به هر زحمتی بود توپ را شوت کرد ولی ضربه‌اش با اختلافی سانتی‌متری از بالای دروازه به بیرون رفت. این بازیکن اسپانیایی که دست بردار نبود، دقیقه 60 چیزی نمانده بود با ضربه سر بالاخره دروازه بایرن را باز کند، اما این بار نویر خیال همه را راحت کرد. در ادامه نوبت به ریبری و کاستا رسید تا بازی را به زمین یووه ببرند. آنها بالاخره دقیقه 69 توانستند یک کرنر از میهمان خود بگیرند و حال آنکه قبل از آن اعتقاد داشتند بارزالی مرتکب هند پنالتی شده است. حملات بایرن در این دقایق ادامه یافت و دقیقه 73 لواندوفسکی روی سانتر کاستا توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند.


در ادامه حملات بایرنی ها شدت گرفت اما دفاع فشرده یوونتوسی ها، مانع رسیدن آنها به گل می شد. در حالی که به می ‏رسید بازی با برتری بیانکونرها به پایان خواهد رسید، سرانجام در اولین دقیقه از وقت های تلف شده، ‏بایرن به گل تساوی رسید. روی یک ارسال عالی از کینگزلی کومان، توماس مولر با ضربه سر کار را ‏تمام کرد تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.‏
در نیمه اول وقت های اضافه بازی با همان روند قبل ادامه پیدا کرد. بایرنی ها تیم برتر میدان بودند و ‏یوونتوسی ها که به نظر می رسید ترجیح می دهند بازی به ضربات پنالتی کشیده شود، تنها به دنبال دفاع ‏از دروازه بودند. به این ترتیب در این نیمه گلی به ثمر نرسید.‏
اما در ابتدای نیمه دوم وقت های اضافه، بایرنی ها توانستند به گل سوم برسند. یک همکاری عالی از ‏توماس مولر و تیاگو آلکانتارا، با ضربه ستاره اسپانیایی، حساب کار را 3-2 کرد.‏
یوونتوسی ها که همه چیز را از دست رفته می دیدند، خیلی سریع جلو کشیدند و این باعث شد تا بایرن ‏روی یک ضدحمله به گل چهارم برسد. این بار کینگزلی کومان بود که بعد از رسیدن به محوطه جریمه ‏بایرن، با ضربه شلیک تماشایی،بوفون را مغلوب کرد.‏
در ادامه یوونتوسی ها پیش کشیدند و صاحب چند موقعیت خوب هم شدند اما دروازه بایرن باز نشد و بازی ‏با برتری 4-2 باواریایی ها به پایان رسید.‏

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد