تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

رئال مادرید امشب در زمین خود به دنبال جبران شکست در دیدار رفت است.



به گزارش "تک گل"، رئال چشم به حمایت هوادارانش برای کسب پیروزی مقابل یووه و صعود به فینال لیگ قهرمانان دارد.

رئال مادرید

شاگردان کارلو آنچلوتی در دیدار رفت، 2-1 مقابل یووه شکست خوردند ولی با توجه به گل زده در خانه یووه، با امید زیادی پا به دیدار برگشت در خانه خواهند گذاشت. مدافع عنوان قهرمانی در بازی رفت، عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشت ولی نمایش هجومی فوق‌العاده مقابل والنسیا، علیرغم امتیاز از دست دادن مقابل خفاش‌ها، هواداران و بازیکنان این تیم را امیدوار به این بازی نگه داشته است. رئال قصد دارد به اولین تیمی تبدیل شود که از عنوان قهرمانی خود دفاع کرده ولی آنها کار سختی مقابل یوونتوسی خواهند داشت که پل پوگبا را هم بر خلاف بازی رفت، در اختیار خواهد داشت.کریم بنزما، که بازی رفت را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، مشکلی برای حضور در این بازی ندارد و تونی کروس که مقابل والنسیا به دلیل مصدومیت تعویض شد، احتمالا می‌تواند برای رئال بازی کند.

یوونتوس

شاگردان ماسیمیانو آلگری با کسب پیروزی خانگی، امیدوار پا به دیدار برگشت خواهند گذاشت. آنها در دیدار اوایل هفته ی خود نیز به تیم اصلی استراحت دادند و تنها مارکیزیو از دیدار مقابل رئال، در دیدار سری آ به میدان رفت. همچنین یووه، پل پوگبا، ستاره ی جوان خود را نیز در اختیار خواهد داشت که همین موضوع می‌تواند تاثیر زیادی در روند بازی داشته باشد. یووه کار سختی مقابل خط حمله ی قدرتمند رئال پیش رو خواهد داشت ولی نباید فراموش کرد که یوونتوس نیز از خط دفاع قدرتمند به علاوه دروازه بانی کلاس جهانی و با تجربه بهره مند است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد