تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران، در ورزشگاه برلین تیم های یوونتوس و بارسلونا دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می کنند.



به گزارش "تک گل"، هر دو تیم، قهرمان لیگ و جام حذفی کشورشان شده اند و پیروزی در این بازی، سه گانه را برایشان در پی خواهد داشت.

یوونتوس

شاگردان ماسیمیانو آلگری بر خلاف انتظارات موفق شدند تا فینال صعود کنند. در حالی که یووه در مرحله گروهی خطر حذف را حس می‌کرد، در نهایت موفق شد پایین تر از اتلتتیکو به عنوان تیم دوم صعود کند و در مرحله بعد به مصاف دورتموند رفت. پس از شکست دادن دورتموند با نتیجه 5-1 در مجمموع، آنها حریف موناکو شدند که موفق شدند با 1 گل، حریف را در دو بازی رفت و برگشت شکست دهند.سپس در نیمه نهایی موفق به شکست دادن رئال شدند و در نهایت در فینال حضور دارند. همچنین یووه در لیگ ایتالیا نیز درخشان ظاهر شد و تقریبا از اواسط فصل، قهرمانی خود را مسجل کرده بود. آلگری در فصل اول حضورش، عملکرد بسیار خوبی روی نیمکت این تیم داشته و تحول گسترده ای ایجاد کرده است. کیه‌لینی و بارزاگلی به دلیل مصدومیت، قادر به همراهی یوونتوس در فینال نخواهند بود.


بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه نیز مانند یوونتوس عملکرد فوق‌العاده ای در طول فصل داشته اند. آنها در چمپیونزلیگ در گروهی که پاری سن ژرمن نیز در آن حضور داشت، موفق شدند به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کنند، سپس در مرحله یک هشتم، به مصاف منچسترسیتی رفتند که در مجموع با نتیجه 3-1 این تیم را شکست دادند، سپس در دور یک چهارم، دوباره به مصاف پاری سن ژرمن رفتند که این بار هم با نتیجه 5-1 در مجموع به شکست دادن پاریسی ها شدند. در نیمه نهایی، مقابل بایرن مونیخ قرار گرفتند که با لشکر مصدومین مقابل آبی اناری ها ظاهر شد. این دیدار نیز با پیروزی 5-3 بارسا در مجموع همراه بود که باعث صعود این تیم به فینال شد. همچنین بارسا در نیم فصل دوم موفق شد به صدر جدول لالیگا صعود کند و در نهایت نیز قهرمان آن شد.انریکه نیز مانند آلگری در اولین فصل حضورش، عملکرد فوق‌العاده ای داشته و حالا تیمش باید بدون مصدوم و محروم به مصاف یوونتوس برود تا در صورت پیروزی ، سه گانه را کسب کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد