تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مدافع تيم فوتبال پيکان گفت: من به مهاجم سايپا گفتم که به خاطر عدم رعايت بازي جوانمردانه خجالت بکشد.




محمد نصرتي در خصوص شرايط تيم فوتبال پيکان و بازي مقابل سايپا اظهار داشت: فکر مي‌کنم ما خوب بازي نکرديم، البته يکي دو موقعيت داشتيم که نتوانستيم از آنها استفاده کنيم. تيم حريف هم دو سه موقعيت داشت و سرانجام بازي با تساوي بدون گل به پايان رسيد. هنوز بازيکنان آمادگي کامل را به دست نياورده‌اند و فکر مي‌کنم زمان مي‌خواهد تا بتوانيم شرايط آرماني را پيدا کنيم. بازيکنان بايد به اعتماد به نفسي که مدنظر است برسند و اميدوارم در بازي‌هاي آينده هم خوب بازي کنيم و هم خوب نتيجه بگيريم.

وي در مورد عملکرد سيدمهدي رحمتي و اينکه مجيد جلالي اعلام کرده که کسب يک امتياز پيکان به علت واکنش‌هاي اين دروازه‌بان بود،تأکيد کرد: رحمتي در چند صحنه خيلي خوب عمل کرد، البته آقاي جلالي اعلام کرده که شش، هفت موقعيت داشته‌اند، نه، اينگونه نبود، دو سه موقعيت داشتند که رحمتي هم خوب واکنش نشان داد.

مدافع پيکان در خصوص صحنه‌اي که سيدصالحي توپ را به بيرون نزد و بازي جوانمردانه را رعايت نکرد در حالي او به روي زمين افتاده بود گفت: واقعاً از سيدصالحي بعيد است، او هم سيد است و هم در کنار ما بازي کرده است، او خصوصيت اخلاقي مرا مي‌داند، مي‌داند که من به دنبال تمارض نبوده‌ام، همسترينگم گرفت و نمي‌دانم چه فکري کرد و بازي را ادامه داد؟ اين صحنه‌ها زيبا نيست. من به او گفتم که خجالت بکشد، او هم در جواب من چيزي نگفت. او صحنه را ديد و توپ را به بيرون نزد.

نصرتي در خصوص اينکه پس از بازي گفته مي‌شود با ميلاد نوري در رختکن درگير شده‌اند، يادآور شد:‌درگيري نبود، وظايف هر کس در تيم مشخص است، مشخص است چه کسي پنالتي بزند، چه کسي ضربه ايستگاهي بزند، چه کسي بازيکن ديگر را بگيرد و همه مسائل مشخص است. ميلاد هم چون دير وارد بازي شده بود و توقع داشت بيشتر بازي کند، ناراحت بود و گفت دوست دارد ضربه ايستگاهي بزند، من هم به او گفتم سرمربي تيم مشخص کرده و اگر او اعلام مي‌کر که تو بزني مشکلي نبود، مسئله خاصي نبود، او سر اين موضوع کمي دلخور شده بود.

وي در مورد ديدار پيکان در هفته سوم مقابل نفت مسجد سليمان خاطرنشان کرد: نفتي‌ها بازي قبل خود را از دست داده‌اند و صددرصد با تمام قوا در اين ديدار حاضر خواهند شد. من در مقطع کوتاهي شاگرد باقري‌نيا بودم و آرزو مي‌کنم که تيمش به جز ديدار مقابل ما در آينده موفق باشد. همه بازي‌ها سخت است، تيم‌ها با انگيزه مضاعف مقابل ما ظاهر مي‌شوند زيرا بازيکناني در تيم ما حضور دارند که انگيزه حريف را بيشتر مي‌کنند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد