تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

  پرسپولیس و پیکان با ارائه یک بازی تهاجمی و فیزیکی با وجود خلق موقعیت های فراوان روی دروازه یکدیگر به تساوی بدون گل رضایت دادند.



این مسابقه جذاب ترین دیدار بدون گل لیگ در هفته های گذشته بود که اگر بی دقتی مهاجمان و درخشش گلرها نبود می توانست پرگل از آب دربیاید.

 


تماشاگر: ٦ هزار نفر    استادیوم شهداى قدس   

داور: اشکان خورشیدی

 

 


پیکان:


رحمان احمدی، سیاوش یزدانی، امیرحسین صادقی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، ماهان رحمانی، محمد صادق بارانی، سیامک نعمتی، مرتضی آقا خان، ابوالفضل ابراهیمی(آیراپتیان 72) و گادوین منشا.

سرمربى: مجید جلالى

 



پرسپولیس:


بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینى، محمد انصارى، حسین ماهینى، محسن ربیع خواه، کمال کامیابى نیا، محسن مسلمان(احمد نوراللهی 73)، فرشاد احمدزاده(صادق محرمى 89)، وحید امیرى، مهدى طارمى و علیپور(رامین رضائیان 70).

سرمربى: برانکو ایوانکوویچ

 


اخطار

 

امیرحسین صادقى (39) از پیکان


محمد انصاری(49(65)) - سید جلال حسینی (50) از پرسپولیس

 

شرح بازی

تیم فوتبال پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر، امروز(پنجشنبه) به میهمانی پیکان رده چهارمی رفت و در نهایت به تساوی صفر بر صفر قناعت کرد. شاگردان «برانکو ایوانکوویچ» با قبول این تساوی 23 امتیازی شده و در صدر جدول رده بندی باقی ماندند و پیکان نیز 16 امتیازی شد. تراکتورسازی که اکنون در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد، فردا(جمعه) میزبان صبای قم خواهد بود و در صورت کسب پیروزی به صدرنشینی پرسپولیس پایان می دهد.


این مسابقه با حملات دو تیم و بازی رو به جلو لحظات مهیجی را برای بازیکنان ایجاد کرد اما بی دقتی مهاجمان و درخشش دروازه بان ها مانع از فروریختن  دروازه ها شد. در این بین بالا بازی کردن پرسپولیس و البته ضدحملات خطرناک پیکان باعث شد بارها و بارها تماشاگران به امید گل روی پا بلند شوند. یک امتیازی که دو تیم از این بازی گرفتند آنها را با کمترین تلفات مهیای بازی های بعدی می کند. اگرچه پرسپولیس با اخراج مدافع وسط خود حالا مجبور به تغییر تاکتیک خواهد شد و احتمالا رامین رضائیان به ترکیب قرمزها بازمی گردد.

 

اتفاق ویژه:


بعد از درگیری نسبتا تند صادقی و منشا در اواسط زمین سجاد آشوری و سیاوش یزدانی پس از سوت پایان در تونل با یکدیگر درگیر شدند و صحنه های نامناسبی را به وجود آوردند.

 


بهترین بازیکن:

 
زوج خط حمله پیکان مرتضی آقاخان و گادوین منشا در تمام بازی خطرناک بودند و بارها دروازه حریف را با تهدید مواجه کردند. همچنین رحمان احمدی هم واکنش های نجات بخشی داشت. در پرسپولیس هم فرشاد احمدزاده و وحید امیری نمایش خوبی داشتند و البته سیدجلال حسینی هم در لحظات پایانی باز به داد تیمش رسید و دروازه قرمزها را نجات داد.

 



دقایق حساس

 


دقیقه ٢: اولین موقعیت بازى با ضربه آکروباتیک على علیپور و با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه ٣: شوت مهدى طارمى از زاویه بسته به راحتى در اختیار رحمان احمدى قرار گرفت.
دقیقه ٦: مهدى طارمى در موقعیتى تک به تک با رحمان احمدى نتوانست ضربه مناسبى به توپ بزند و توپ در آغوش دروازه بان پیکان آرام گرفت.
دقیقه ١٠: محسن ربیع خواه در اشتباهى مرگبار باعث شد منشا با بوژیدار تک به تک شود. مهاجم پیکان البته بعد از دریبل دروازه بان پرسپولیس توسط ربیع خواه در دو مرحله مهار شد تا این فرصت فیروزه پوشان از دست برود.
دقیقه ١١: ارسال ضربه ایستگاهى از سوى مهدى شیرى با ضربه آکروباتیک و ناقص منشا با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه ١٦: مهدى طارمى در موقعیت مناسب از پشت محوطه جریمه قصد داشت با ضربه اى فنى رحمان احمدى را مغلوب کند اما توپ به راحتى در اختیار دروازه بان پیکان قرار گرفت.
دقیقه ٢٠: منشا در فرارى جالب توجه در موقعیتى تک به تک با بوژیدار قرار گرفت که خروج به موقع این دروازه بان مانع از به ثمر رسیدن گل شد و توپ توسط بوژیدار دفع شد.
دقیقه ٢٣: ارسال عرضى وحید امیرى براى طارمى از درون محوطه جریمه با ضربه اى بى دقت فرصت گلزنى را از سرخپوشان گرفت.
دقیقه ٢٦: فرار طولى امیرى با خطاى رحمانى همراه شد. این ضربه ایستگاهى را مسلمان درون محوطه جریمه ارسال کرد که مدافعان پیکان آن را روانه کردند.
دقیقه ٤٠: حرکات هماهنگ انصارى و احمدزاده با ضربه دقیق شماره ١٠ پرسپولیس همراه نشد تا این موقعیت از دست برود.
دقیقه ٤٠: چرخش طارمى از گوشه محوطه جریمه و عزم او براى ورود به محوطه جریمه با خطاى امیرحسین صادقى همراه شد که داور یک ضربه خطا در میان اعتراض و اعتقاد سرخپوشان مبنى بر پنالتى براى آنها اعلام کرد.
دقیقه ٥١: سیدجلال حسینى به دلیل اعتراض به داور یک کارت زرد دریافت کرد.  حسینى اعتقاد داشت داور پیش از بسته شدن دیوار دفاعى اجازه ضربه زدن به حریف را داده است.
دقیقه ٥٥: امیرحسین صادقى از قلب دفاعى تیمش جلو آمد و در میانه میدان با گودوین منشا مهاجم تیم خود به درگیرى پرداخت.
دقیقه ٥٦: پرسپولیس از سمت چپ اینبار عزم دروازه حریف کرد که ارسال زمینى خطرناک امیرى را صادقى به کرنر فرستاد.
دقیقه ٦١: بهترین فرصت گلزنى در نیمه دوم را طارمى از دست داد. ارسال دیدنى مسلمان با ضربه سر بى دقت طارمى مسیر خارج از دروازه را طى کرد و به بیرون رفت.
دقیقه ٦٥: روى هجوم پیکانى ها محمد انصارى براى قطع پاس حریف توپ را با دست لمس کرد که داور با دادن کارت زرد درم او را از زمین اخراج کرد.

 


دقیقه ٨٣: شوت راه دور سیامک نعمتی با اختلاف کمى از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.
دقیقه ٨٩: ارسال دیدنى رامین رضاییان براى طارمى او را با رحمان احمدى تک به تک کرد که باز هم این مهاجم نتوانست دروازه حریف را باز کند.
دقیقه ٩١: روى یک ارسال در عمق دو بازیکن پیکان با رادوشوویچ تک به تک شدند که در نهایت با عبور توپ از دروازه بان پرسپولیس این سیدجلال حسینى بود که از روى خط دروازه سرخپوشان را نجات داد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد