تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 علي شجاعي گفت: خوشبختانه روحيه بازيکنان ذوب‌آهن بسيار بالا است و بازيکنان عزم خود را جزم کرده‌اند که پرسپوليس را شکست دهند.



  سرپرست تيم فوتبال ذوب‌آهن اظهارکرد: تمرينات تيم فوتبال ذوب‌آهن به طور منظم و منسجم برگزار مي‌شود و بازيکنان با روحيه عالي قصد دارند شکست در قم و تساوي برابر تراکتور را را با برد در برابر پرسپوليس جبران کنند. پرسپوليس تيم بسيار خوب و جنگنده‌اي است و من شک ندارم که بازي سختي پيش رو داريم. آن‌ها هر 3 امتياز بازي را مي‌خواهند.

وي با بيان اينکه اصولا هيچ بازي آساني در ليگ برتر وجود ندارد، گفت: کدام بازي در ليگ را مي‌توان يک بازي ساده قلمداد کرد؟ هيچ ديداري آسان نيست و سطح تمام تيم‌ها به هم نزديک است. بنابراين بايد براي هر بازي تدبيري خاص داشت تا درصد موفقيت بالا رود.

شجاعي با بيان اينکه در بازي با صباي قم و تراکتورسازي دو پنالتي مسلم براي ذوب‌آهن گرفته نشد، افزود: در بازي با صبا تيم ما بسيار خوب کار کرد و فقط بدشانسي سبب شد که بازي را واگذار کنيم. فرصت‌هاي زياد گلزني را از دست داديم. يک پنالتي که مي‌توانست سرنوشت بازي را عوض کند براي ذوب آهن گرفته نشد. در بازي با تراکتورسازي نيز داور يک پنالتي را در آخرين لحظات براي ذوب‌آهن نگرفت.

سرپرست تيم فوتبال ذوب‌آهن درباره آخرين وضعيت مهدي رجب‌زاده خاطرنشان‌کرد: رجب‌زاده مشکل خاصي ندارد و با تيم تمرين مي‌کند و تقريبا مصدوميتش برطرف شده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد