تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

استقلال در نبود مهاجم گلزن خود (شهباززاده) در آزادی با نتیجه 2-0 به ذوب آهن باختند.



استقلالی ها با ترکیب مهدی رحمتی،امین حاج محمدی، هرائیر مگویان، محمدرضا خرسندنیا (ریوالدو 78)، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، پروپیچ، روزبه چشمی، خسرو حیدری، جابر انصاری و آرش برهانی (کرار جاسم 59 ، محسن کریمی 61) و ذوب آهن با رشید مظاهری، علی حمام، مهدی مهدی‌پور، حجت حق‌وردی، محمد نژادمهدی، مهرداد قنبری،اکبر صادقی، دانیال اسماعیلی‌فرد (مرتضی تبریزی 84)، احسان پهلوان، کاوه رضایی (محمدرضا عباسی 92) و مهدی رجب زاده (محمد حسینی 89) به میدان آمدند.

 استقلال تهران 0 - 2 ذوب‌آهن اصفهان
گلزنان: احسان پهلوان و  مرتضی تبریزی
ساعت ۱۹:۳۰ | ورزشگاه آزادی تهران | تماشاگر: 20000 نفر
داور: یدالله جهانبازی، کمک‌ها: رضا سخندان و آرمان اسعدی، داور چهارم: سعید بخشی‌زاده، ناظر داوری: مسعود عنایت
کارت زرد: هرائر مگویان -  محسن کریمی - مرتضی تبریزی - رشید مظاهری

در نیمه نخست، به مانند دو بازی قبلی استقلال عالی کار را آغاز کرد. آبی ها از همان ابتدای کار از راست حملاتی را روی دروازه ذوب آهن ترتیب دادند. همکاری جابر انصاری و خسرو حیدری کاملا راه آهنی ها را تحت تاثیر قرار داده بود. در اولین موقعیت پاس کات بک حیدری را مظاهری دفع کرد. پس از آن توپ ارسالی حیدری در دهانه دروازه را مدافعین دور کردند. اما طلایی ترین موقعیت استقلال در دقیقه 10 بازی بود که جابر انصاری آرش برهانی را در دهانه دروازه صاحب موقعیت کرد و طبق معمول آرش توپ را به آسمان فرستاد.

در دقیقه 15 بازی سانتر مواج خسرو حیدری در موقعیت مناسب به برهانی رسید اما باز هم ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه راهی اوت شد. در دقیقه 24 پروپیيچبا چرخشی زیبا شوتش را به سمت دروازه شليك كرد ولی مظاهری اين توپ را دفع كرد. 10 دقیقه بعد توپ سرگردان در دهانه دروازه به پییچ رسید ولی او با بی دقتی توپ را به بدن مظاهری کوبید. در دقیقه 35 شوت خسرو حیدری با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 38 نفوذ کاوه رضایی و ضربه وی را مدافعین استقلال با کمک رحمتی بلوکه کردند و توپ راهی کرنر شد. در ادامه بازی آرام تر شد و نهایتا نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم تجمع ذوب آهنی ها در میانه میدان بیشتر و بیشتر شد و آبی ها که در میانه میدان عرصه را تنگ می دیدند  توانایی خلق موقعیت نداشتند و ذوب آهن نیز چشم به ضد حملات دوخته بود. یکی دو بار نیز روی حرکات کاوه رضایی ذوب آهن خطرساز شد اما نتوانست موقعیت چندان درخور توجه ای خلق کند. اما ذوب آهن که بهتر از نیمه نخست بازی می کرد توانست نبض کار را در میانه میدان در دست بگیرد، اما در زدن ضربات پایانی کم دقت ظاهر می شدند یا پاس های اشتباه در محوطه جریمه باعث از دست رفتن موقعیت ها می شد. البته آبی ها نیز در دفاع هوشیار بودند و کمتر موقعیتی به تیم میهمان دادند.

اما سر انجام قفل دروازه ها در دقیقه 62 شکسته شد و روی اشتباه بچگانه هرائر مگویان دروازه استقلال باز شد. ارسال کاوه رضایی به دهانه دروازه با اشتباه مگویان به احسان پهلوان رسید و اولین گل بازی را برای شاگردان یحیی به همراه داشت. در ادامه و در دقایق 67 و 69 دو بار سید مهدی رحمتی دروازه استقلال را نجات داد. دانیال اسماعیلی فر در موقعیتی نسبتا تک به تک با رحمتی توپ را از دست داد. سپس نیز شوت کاوه رضایی را مهدی رحمتی با یک واکنش خوب برگشت داد.

استقلال در نیمه دوم کاملا تحت تاثیر بازی خوب دوب آهن قرار داشت و از خلق موقعیت عاجز بود. سر انجام در دقیقه 75 باز هم استقلال یک موقعیت تک به تک به دست آورد اما باز هم این پرو پییچ بود که توپ را از دست داد و مظاهری با واکنشی مناسب آن را راهی کرنر کرد. در دقیقه 80 کار تکنیکی اسماعیلی فر  و ضربه وی را باز هم مهدی رحمتی مهار کرد.

در دقیقه 81  مهدی رجب زاده یک پاس را از سمت راست دروازه استقلال به کاوه رضایی داد ولی او نتوانست این موقعیت بی نظیر را تبدیل به گل کند. در دقیقه 83 کاوه رضایی بازیکنان استقلال را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت و در موقعیت تک به تک توپ را به تبریزی داد و اون نیز دروازه خالی را به راحتی باز کرد و بازی دو بر صفر شد.

در دقیقع 92 توپ ارسالی خسرو حیدری در دهانه دروازه به پرو پچیچ و کریمی رسید اما توپ باز هم از دست رفت. در ادامه نیز استقلال که بازی را تمام شده می دید نتوانست کاری از پیش ببرد و در نهایت بازی با نتیجه 2 بر 0 به پایان رسید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد