تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دايي: به خاطر منافع شخصي پرسپوليس را مي‌کوبند



علي دايي بعد از تساوي تيمش در آزادي مقابل پديده‌ مشهد، کنفرانس پس از بازي‌اش را با حمله شديد به کساني که نمي‌خواهند او و پرسپوليسش نتيجه بگيرند به پايان برد.

اظهارات سرمربی پرسپولیس در پایان بازی را در ادامه مرور میکنیم:

بازي خوبي بود و حق‌مان برد

فکر می‌کنم بازی بدی را تماشاگران ندیدند. نیمه اول پدیده خیلی خوب بازی کرد و متاسفانه گل بدی خوردیم که نمی‌دانیم اسمش را چه بگذارم. در نیمه دوم فشاری روی تیم ما آمد چه از طرف سکوها و چه از مسایل دیگر ولی به بازیکنانم تبریک می‌گویم که بازی خوبی انجام دادند و پدیده را در زمین خود نگه داشتند. آنها در نیمه اول خوب بازی کردند ولی فکر می‌کنم حق ما در این بازی برد بود و دیدید که از دو قدمی توپ را به تیرک عمودی کوبیدیم و در بازی قبل هم همین اتفاف افتاد با همت بچه و کمک خدا همه چیز را درست می‌کنیم اما از هواداران خواهش می‌کنم خود را کنترل کنند زیرا بازی 90 دقیقه است.

بدون شک سالیان سال است که سکوهای ما دچار مشکل است و متاسفانه برخی عزیزان خط می‌گیرند و فکر می‌کنم مدیریت باشگاه به این مسئله ورود کرده و آن را ساماندهی کند. لیدری که باهزینه باشگاه به شهرستان می‌آید فقط باید تیم را تشویق کند و وظیفه دیگری ندارد. اگر همه ما در یک راستا گام برنداریم پرسپولیس ضربه می‌خورد و در ادامه مردم ضربه می‌خورند.

مردم خیلی باهوش هستند اما یک سری قشر جوان فوری احساساتی می‌شوند و برخی پیشکسوتان هم همین طوری نظر می‌دهند. کاش آنها رزومه مربیگری خود را رو کنند. همین بازی 4 مصدوم و 5 محروم داشتم وقتی این بازیکنان را در اختیار ندارم کار دیگری نمی‌توانم انجام بدهم.گلی به غیرت بازیکنانم که در نیمه دوم فشار زیادی به حریف آوردند.

چسبيده به پرسپوليس نيستم و انتقاد تخريبي را قبول ندارم

سرمربی پرسپولیس در مورد اظهارات علیرضا مرزبان که گفته بود پرسپولیس موفق می‌شود، گفت: این لطف مرزبان است، چون او در پرسپولیس منافعی ندارد که بخواهد حرفی بزند. من کاری به این مسایل ندارم و می‌دانید چند سال پیش هم با قهرمانی جام حذفی از این تیم رفتم و خودم را چسبیده به این تیم نمی‌دانم اگر انتقاد درستی از من شود قبول می‌کنم. لطفا حرفی بزنند به من که از آن استفاده کنم وگرنه تخریب کار سختی نیست شاید انسان سال‌ها بدود ولی یک دوست خوب هم پیدا نکند.

به خاطر منافع شخصي پرسپوليس را مي‌کوبند

برخی آقایان که نمی‌خواهم اسمی از آنها بیاورم بخه اطر مسایل فنی تیم را می‌کوبند اما آیا از مسایل درون تیم خبر دارند؟ مثلا تلویزیون می‌گوید گران‌ترین مربی لیگ یا بازیکن میلیاردی اما شما می‌دانید من و بازیکنان فصل گذشته تا امروز یک ریال هم نگرفته‌ایم و حتی 30 درصد مبالغ فصل گذشته را هم برخی نگرفته‌اند. آیا تا به حال بازیکنان ما چیزی گرفته‌اند که اینگونه به انها حمله می شود؟! وقتی برای ما بودجه گذاشتند و به سختی می‌توانم بازیکن بگیرم چه کاری باید بکنم، در حالی که خیلی تیم‌ها راحت منابع خود را تامین می‌کنند. از سویی دیگر تا حرف می زنم و جریمه و محروم می‌شوم کاری از دستم برنمی‌آید. خیلی مسایل از دستم خارج است با وجود همه این مسایل می‌توانستیم برنده شویم و هر امتیازی از دست داده‌ایم خودمان اشتباه کرده‌ایم مثلا در دفع توپ دچار مشکل بودیم و مقداری هم بدشانسی آوردیم و با توکل به خدا مسایل را حل می‌کنیم.

اينکه بازيکنان قرارداد نبستند تقصير من بود؟

ما روی چند بازیکن تا دقیقه 90 حساب کردیم ولی وقتی نمی‌آید چه کار باید کرد. مثلا مهرداد پولادی با باشگاه قرارداد دارد و اسمش رد شده اما حالا که او نیامده آیا تقصیر علی دایی است؟من به شما حق می‌دهم که بگویید از جناح چپ و راست ضعف داریم حتی امروز در جناح راست بهتر بودیم. در جناح چپ مشکل داریم اما در همه دنیا مدافعان چپ هم گلزنی می‌کنند اما من حسین ماهینی را نداشتم و پولادی هم این رویه را در نظر گرفته چه کاری باید می‌کردم. من علی عسگری، دغاغله، نوروزی و صادقیان و رضا نوروزی را هم نداشتم. به نظر شما اینها نفرات کمی هستند؟ اینها بازیکنانی هستند که به راحتی می‌توانند مدافعان روبه رو را دریبل کنند اما تیمم دستش بسته بود و با این رویه خوب بازی کردیم.

پديده مي ‌تواند نماينده شايسته اي براي مشهد باشد

پدیده از لیگ یک آمده و خوب کار کرده و می‌تواند نماینده شایسته‌ای برای مشهد باشد آنها در زمین حریف خوب کار می‌کنند و امروز حتی در نیمه اول به ما فشار آوردند و فکر می‌کنم یکی از تیم‌های خوب امسال می‌تواند باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد