تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 علي دايي در گفت و گو با شاگردانش از آنها خواست تا بحث و جدل با مديران باشگاه را به پايان رسانده و تمرکز خود را بر روي آمادگي فني و تاکتيکي خود بگذارند.



به گزارش تک گل، طی هفته گذشته و پس از پیروزی سرخپوشان مقابل صبای قم بازیکنان پرسپولیس عقده گشایی کرده و در مصاحبه های بعد از مسابقه به شدت علیه هیات مدیره باشگاهشان وبه خصوص حمیدرضا سیاسی موضع گیری کردند.آنها همچنین با انتقاد از اسپانسر باشگاه خواهان دریافت مطالباتشان شدند.در این میان فقط و فقط علیرضا رحیمی از گزند انتقادات سرخپوشان در امان ماند که خیلی ها نیز این موضوع را به ارتباط خوب و صمیمانه دایی و رحیمی مرتبط دانستند.

پس از این اطهارات بود که حمیدرضا سیاسی،رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس طی مصاحبه ای رسما اعلام کرد که مبلغی نزدیک به 9 میلیارد تومان از ابتدای همین فصل از سوی باشگاهبه دایی ودستیارانش و همینطور بازیکنان پرسپولیس پرداخت شده است.

همین اظهار نظر باعث شد تا تمامی اهالی فوتبال دریابند که ادعاهای بازیکنان پرسپولیس چندان همدرست نیست.چرا که تزریق مبلغ 9 میلیارد تومان آن هم طی مدت زمانی حدود 3 ماه مبلغ کمی محسوب نمی شود.به خصوص این که در مصاحبه هایی جداگانه خواجه وند(رییس هیات مدیره پرسپولیس) و همین طور علیرضا رحیمی مدیرعامل سرخپوشان نیز در مصاحبه هایی جداگانه رقم 9 میلیارد اعلام شده از سوی سیاسی را تایید کردند.

پس از این اتفاق بود که بازیکنان پرسپولیس با تغییر موضع قبلی شان ادعا کردند که پول گرفته اند اما مبالغ دریافتی شان را به حساب طلب های فصل قبلشان زده اند و برای این فصل هنوز از باشگاه طلبکارند، به طوری که بازیکنی مثل بنگر طی مصاحبه ای ضمن انتقاد شدید از اسپانسر و دیگر اعضای هیات مدیره پرسپولیس به خاطر اینکه بابت این فصل هیچ پولی دریافت نکرده رسما اعلام کرد که از ابتدای فصل تا به حال یک بار 450 میلیون در یک نوبت و در نوبت دیگر 150 میلیون تومان دریافتی داشته است! یعنی 600 میلیون تومان! اما او باز هم گلایه مند بود که این 600 میلیون تومان بابت مطالبات فصل گذشته اش است! به غیر از بنگر تعداد دیگری از بازیکنان پرسپولیس نیز چنین مصاحبه هایی انجام داده اند، اظهارنظرهایی که کاملا مشخص کرد سرخپوشان پول گرفته اند اما انتقادات شدیدی را متوجه اسپانسر، سیاسی و هیات مدیره می کنند که چرا مبلغ بیشتری دریافتی نداشته اند. همین اتفاقات دست به دست هم داد تا به نوعی صدای انتقاد هواداران وپیشکسوتان بلند شود.چراکه آنها عملا می دیدند بازیکنان پرسپولیس به رغم اینکه دریافتی مناسبی داشته اند اما همچنان دم ازبی پولی می زنند و...!

تمام این مسائل دست به دست هم داد تا علی دایی که این فصل با سیاست خاصی مجموعه و اهدافش را پیش می برد بعد ازتمرین دیروز (چهارشنبه) شاگردانش را دور خود جمع کرده و به آنها تاکید کند که دیگر در مورد مسائل مالی اظهارنظری نداشته باشند. سرمربی پرسپولیس به سرخپوشان تاکید کرد که تمرکز خود را روی پیروزی در دو، سه بازی آینده بگذارند چرا که با پیروزی دراین مسابقات و بالا رفتن جایگاه تیم در جدول رده بندی حرفشان بیشتر خریدار خواهد داشت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد