تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 گفت و گوي روز گذشته سوشا مکاني باخبرنگاران در ميکسدزون ورزشگاه آزادي سوال برانگيز بود. او عقيده دارد به دلايل مختلف بايد شماره يک پرسپوليس باشد.



سوشا که در اولین بازی پرسپولیس در این فصل به عنوان دروازه‌بان شماره یک به میدان رفت بعد از گل خورده مقابل نفت جای خود را به نیلسون داد و البته این روند از بازی صبا به سود او پیش رفت و بعد از مسابقه تراکتور و سه گل خورده او هم حمید درخشان تصمیم گرفت از نیلسون به عنوان گلر شماره یک استفاده کند. این در حالی بود که علی دایی به سوشا گفته بود در این سه بازی فیکس به میدان خواهد رفت.

نکته جالب در این بین، سکوت مطلق سوشا در دوران سرمربیگری دایی و مصاحبه تند دیروزش علیه شرایط در دوران کادرفنی جدید بود. حرف های سوشا درباره اینکه می‌ خواسته در پرسپولیس پیشرفت کند چیز عجیبی نیست و قابل درک است اما اینکه او در دوره دایی حتی یک کلمه در مورد سیستم چرخشی دروازه بانی در پرسپولیس حرف نزده و بعد از حضور درخشان ناگهان اینچنین با طعنه علیه تیم صحبت می‌ کند کمی عجیب است. مکانی البته در اینستاگرامش توضیحی در این باره گذاشته و به هواداران گفته است همچنان پرسپولیسی است و اگر حرفی زده به این دلیل است که دوست دارد در پرسپولیس پیشرفت کند.

با توجه به شرایط خاص پرسپولیس، حرف های سوشا آخرین چیزی بود که حمید درخشان انتظار داشت. او در تمرین امروز با این دروازه‌بان صحبت می‌ کند و از او توضیح می‌ خواهد. البته کادر فنی پرسپولیس هم در این زمینه مرتکب اشتباه شده است. ظاهرا شب قبل از بازی به سوشا گفته بودند که بازی می کند اما او قبل از ظهر مطلع می شود که از فهرست بازیکنان ثابت بیرون آمده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد