تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مهاجمان ما با گلزني استرس را از روي دفاع برمي‌دارند.



 سوشا مکانی بعد از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل راه آهن گفت: می‌توانستیم بازی را با نتیجه بالاتر ببریم اما توپ‌های ما گل نمی‌شد البته این تقصیر مهاجمان نیست اما اگر آنها گل‌های بیشتری بزنند استرس از روی خط دفاع کنار می‌رود. هم مهاجمان روحیه می‌گیرند هم مدافعان با آرامش بیشتری در این وضعیت بازی می‌کنند.

وی افزود: ما هفته به هفته بهتر می‌شویم. خوشبختانه سه امتیاز این بازی را کسب کردیم و تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده هم به وضعیت بهتری برسیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا حضور دروازه‌بانان درون زمین به صورت چرخشی است، خاطرنشان کرد: در این مورد سرمربی نظر می‌دهد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود نیلسون از تعویض ناراحت بوده است، خاطرنشان کرد: به هر حال سرمربی در این مورد تشخیص می‌دهد. آن موقع که علی دایی بود نظرش استفاده از دروازه‌بانان به آن شکل بود. مهم این است که ما عملکرد ایده‌آلی داشته باشیم و هر نظری که سرمربی داشته باشد به آن عمل می‌کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد