تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 يحيي گل‌محمدي سرمربي ذوب‌آهن از مهدي رجب‌زاده بازيکن باتجربه تيمش به دليل دريافت اخطار بي دليل انتقاد کرد.


 به گزارش "تک گل"  گل‌محمدی که با وجود افت فشار در دقایق پایانی بازی مثل همیشه آرام و خونسرد در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شده بود، سه امتیاز برد امروز مقابل استقلال را به هواداران ذوب‌آهن تقدیم کرد.

تقدیم به هواداران
ما خیلی خوب بازی کردیم و به گل هم رسیدیم. در نیمه دوم خطاهای بی مورد زیادی انجام دادیم که یکی از آنها به گل تبدیل شد با وجود 10 نفره شدن می‌توانستیم باز هم گل بزنیم. بازی امروز خوب بود، بازیکنان تلاش زیادی کردند و انگیزه فراوانی داشتند. این 3 امتیاز را به همه بازیکنان و هواداران تقدیم می‌کنم.

رجب‌زاده باید خودش را کنترل  می‌ کرد
در گل اول به خاطر خوشحالی گل کارت اول را رجب‌زاده گرفت و دلیل نداشت این کار را بکند. او کارت دوم را هم گرفت تا 15 دقیقه 10 نفره بازی کنیم. بازیکنان باید خود را کنترل کنند و وقتی تحت فشار روحی هستند و گل می‌زنند نباید خیلی راحت کارت بگیرند.

خوشحالم مهاجمانم گل زدند
خوشحالم در این بازی و مسابقه قبلی مهاجمان ما گل زدند. مسعود حسن زاده در ابتدای فصل به خاطر تصادف نبود، در این بازی جای امیدواری است که او توانست خوب کار کند. او در بازی‌های کمی که به میدان رفته، اما توانسته 3 گل بزند. خیلی خوشحالم که روز به روز بهتر می‌شود و حسن‌زاده به یک مهاجم 6 دانگ تبدیل می‌شود. روی زدن گل خیلی تمرین می‌کنیم و در فاز حمله هم بهتر خواهیم شد. ما خیلی موقعیت‌ داشتیم در یک موقعیت‌ 4 به 2 می‌توانستیم با یک پاس ساده شرایط را بهتر کنیم اما این اتفاق نیفتاد.

رضایت از مظاهری
محمد رشید مظاهری دروازه‌بان تیم ما باید روی خروج‌ها دقت بیشتری می‌کرد و در کل بد نبود. محمد باقر صادقی هم یکی از بهترین دروازه‌بان ها است. این استراحت به او کمک می‌کند تا بهتر شود و در آینده به شرایط بهتری برسد.

باید از ضدحمله ها استفاده کنیم
حریف امروز ما استقلال بود و وقتی یک بر صفر جلو بودیم در نیمه دوم خیلی زود گل خوردیم. سپس به گل برتری رسیدیم و این برتری را حفظ کردیم. در ضد حملات در چند صحنه 4 به 2 یا 3 به 2 بودیم که خیلی راحت این فرصت را از دست دادیم که باید بیشتر دقت کنیم.

کمبود بازیکن داریم
تا به اینجا کار تیمی ما چیزی کم ندارد. باید تمرکز لازم را داشته باشیم. مقابل گسترش فولاد باید برنده می‌شدیم اما روی عدم تمرکز در دقایق پایانی دو گل دریافت کردیم. باید این اتفاق درس عبرت شود. هنوز کمبود بازیکن داریم. سینا عشوری امروز مشکل سربازی داشت و قاسم حدادی فر هم نتوانست برای ما بازی کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد