تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دروازه‌بان پرسپوليس معتقد است با وجود دوستي که بين او و نيلسون وجود دارد، آن دو رقابت فشرده اي براي حضور در زمين دارند که بر همين اساس تا امروز 5 بازي نيلسون و 5 ديدار مکاني به زمين رفته است.



سوشا مکانی در گفتگویی از وضعیت این روزهایش درپرسپولیس و حضور در لیست اولیه کی‌روش می گوید.

من همیشه آماده ام

من همیشه آماده ام و هیچ مشکلی هم ندارم(می خندد). در 7، 8 سال اخیر سپاهان همیشه برای قهرمانی جنگیده است. بخاطر سیستم باشگاه‌داری حرفه‌ای که این تیم دارد و تغییرات کمی که در آن انجام می شود، این تیم همیشه قدرتمند در لیگ ظاهر شده است. اما پرسپولیس هم بزرگترین تیم ایران هست. از لحاظ شخصیتی و تعداد هوادار با اختلاف فاحش جایگاه نخست را دارد. ما در هر بازی برای برد به زمین می رویم تا بتوانیم تماشاگرن بی شمارمان را خوشحال کنیم. پس باید در دیدار با سپاهان هم اجازه ندهیم که روند پیروزی هایمان خراب شود. به هر حال ما باید یک نتیجه در خور شخصیت پرسپولیس بگیریم با همین انگیزه هم به اصفهان می رویم.

ما خودمان را در حاشیه غرق شده ندانستیم

در هفته های اخیر ما با چند برد توانستیم جایگاه پرسپولیس را در جدول بهبود ببخشیم. من از ابتدای فصل هم گفت بودم که 6، 7 هفته اول عیار مناسبی برای سنجش عملکرد تیمها نیست. چون شما ببینید که پرسپولیس در ابتدای فصل چقدر تغییرات داشته است در هفته های اخیر هم که از محروم و مصدوم و تغییرات مربی و مدیریتی همه نوع اتفاقی برای ما افتاده است. اما با تمام این احوال توانستیم همه مشکلات و حشیه ها را کنار بزنیم و نتیجه بگیریم. یعنی ما خودمان را در حاشیه غرق شده ندانستیم. تا جایی که همه در 2،3 هفته اخیر از ما انتظار بازی زیبا دارند. تازه به عقیده من کارد فنی تازه تغییر پیدا کرده و نیاز به زمان دارد تا تفکراتش را به تیم منتقل کند. آقای دایی هم خیلی برای تیم زحمت کشید. اما از روزی که آقای درخشان تیم را گرفته هنوز نتوانسته به طور کامل و جامع تفکراتش را به تیم تزریق کند.

من و نیلسون به هم احترام می گذاریم، اما رقیب هستیم

اصلا اینطور نیست که چون من در چند بازی اخیر پرسپولیس به عنوان بازیکن اصلی در میدان بودم، این اطمینان را داشته بشم که پس تا آخر فصل همین رود ادامه دارد. این تفکر برای یک تیم حرفه ای معنا ندارد. وقتی من و نیلسون قرارداد بستیم کسی به ما نگفت که حتما فیکس هستیم. آقای درخشان هم در چند هفته اخیر نشان داده که هر کس در تمرینات خوب باشد و با تفکرات مربی همخوانی داشته باشد، به زمین می رود. بازی نکردن هم دلیل بر ضعف فنی نیست. من و نیلسون با هم دوست هستیم، اما تصمیم گیرنده نیستیم. ما با تمام احترامی که به هم می گذاریم، با هم رقابت هم داریم. چون در نهایت می دانیم که یک نفر ازما باید بازی کند. هفته پیش که نیلسون در بازی نبود و در کنار زمین ایستاده بازی را نگاه می کرد. همه از من می پرسیدند، توهم بودی همین کار را می کردی؟ من هم همین شرایط را داشتم. در 10 هفته گذشته، 5 بازی من در دروازه بودم و 5 دیدار نیلسون. ا هر دو مسئولیتی را پذیرفتیم که باید به منزل مقصود برسانیم. تا در نهایت پرسپولیس به نتیجه ای دست پیدا کند که در خور این تیم و هوادارانش باشد. ما هر دو باید بپذیریم که هر کس برای مربی و نتیجه گیری تیم مفید باشد به ترکیب اصلی راه پیدا می کند.

هدف من دروازه‌بان اولی در تیم ملی است

من تا امروز چالش های زیادی را پشت سر گذاشتم. خوشبختانه تا اینجای کار همیشه طوری رفتار کردم که چه در تیم ملی و چه در تیم باشگاهی ام تمام توانم را به کار گرفته ام که بتوان بازیکن مثمر ثمری باشم. خودم به شخصه هر زمان در تیم ملی بودم یا نبودم عاشق پرچم ایران هستم. شما می توانید به گواه هم تیمی هایم بپرسید که من همیشه هر زمان به تیم ملی دعوت شدم،جزء نفرات آماده تیم بودم. دعوت شدن به تیم ملی من را خیلی خوشحال کرد. اما این مساله کل هدف من نیست. بلکه هدف کوتاه مدتی است که نشان می دهد، در لیگ آماده‌ام. یک روز باید آنقدر بتوانم عملکردم را قوی کنم که در تیم ملی دروازه‌بان اول باشم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد