تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدر پرسپولیس و پدیده در نیمه اول با نتیجه 2-2 به پایان رسید.



داور: یداله جهانبازی کمک داوران: بابک داوری و سعید زارع
اخطار: کامیابی نیا(11) پرسپولیس

پرسپولیس:

ایمان صادقی، محسن بنگر، مارکو ماریچ، بابک حاتمی، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، مهرداد کفشگری، فرشاد احمدزاده، میلاد کمندانی، علی علیپور و هادی نوروزی
سرمربی : برانکو ایوانکوویچ

پدیده مشهد:

مجتبی روشنگر، رضا ناصحی، محمود خمیسی، ایگور پراهیچ، حسن جعفری، میثم نقی‌زاده، حسین بادامکی، میلاد غریبی، محسن یوسفی، یونس شاکری و مهدی خیری

سرمربی: رضا مهاجری

شرح گل:
1 ـ صفر (پرسپولیس): پاس رضائیان به نوروزی و سانتر کوتاه او به محوطه شش قدم روی تیر اول پدیده با ضربه سر شیرجه ای علیپور بدل به گل اول بازی شد.
پرسپولیس یک پدیده یک: (دقیقه 11، یونس شاکری): اشتباهات مدافعان پرسپولیس فرصت خوبی را برای یونس شاکری ایجاد کرد تا در شش قدم با ضربه ای آرام دروازه ایمان صادقی را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.
پرسپولیس یک پدیده 2: (دقیقه 16، حسین بادامکی): سانتر مدافع راست پدیده در میان غفلت بازیکنان پرسپولیس روی نقطه پنالتی روی سر بادامکی جفت و جور شد تا او خیلی زود آزادی را به سکوت وادار کند.
پرسپولیس 2 پدیده 2: (دقیقه 39، هادی نوروزی): کاپیتان پر انگیزه پرسپولیسی ها که پاس گل اول تیمش را داده بود با شوتی دیدنی و غیرقابل پیش بینی از فاصله 30 متری دروازه روشنگر را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقایق حساس :
دقیقه 10 میلاد کمندانی سانتر رامین رضاییان را با ضربه سر به تیرک زد.
دقیقه 27: بهترین فرصت برای به تساوی کشاندن بازی توسط هادی نوروزی هدر رفت. پرتاب اوت بلند پرسپولیسی ها با دخالت بنگر در موقعیتی تک به تک با روشنگر به نوروزی رسید و البته ضربه آرام این بازیکن در اختیار گلر پدیده قرار گرفت.
دقیقه 32: بعد از خطا روی اسماعیل زاده، پشت محوطه جریمه ضربه ایستگاهی به نفع پرسپولیسی ها اعلام شد که این ضربه را رامین رضاییان به بدترین شکل ممکن به دیوار دفاعی کوبید.
دقیقه 35: در حالی که پرسپولیسی ها به دنبال گل تساوی در نیمه اول هستند در ضدحمله فرصت خوبی برای پدیده ای ها به وجود آمد که شاکری اقدام به زدن ضربه چیپ از پشت محوطه جریمه کرد اما توپش از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 40: فرار علی علیپور و حضور او در درون محوطه جریمه با ضربه مخالف این بازیکن همراه بود که توپش با اختلاف اندک به بیرون رفت.

حاشیه بازی:
* قلب دفاع پرسپولیس با حضور دو بازیکن تازه وارد و جابجایی پست بابک حاتمی در این بازی کاملا نسبت به فصل گذشته دگرگون شده است و تنها محسن بنگر در این منطقه حضور دارد.
* سوشا مکانی در این بازی محروم است و به همین منظور ایمان صادقی در درون دروازه سرخپوشان حاضر شده است.
* عناصر هجومی پرسپولیس را می توان یکی از جوانترین پست های این تیم دانست. جایی که فرشاد احمد زاده، علی علیپور و میلاد کمندانی وظیفه هجوم در این بازی را برعهده دارند.
* رضا مهاجری اولین بازی خود را روی نیمکت و در لیگ برتر پشت سر خواهد گذاشت و پیش از این به عنوان کمک مربی در کنار فیروز کریمی در لیگ برتر حضور داشت.
* حسین بادامکی در این بازی بازوبند کاپیتانی پدیده مشهد را بر بازو بسته و امیدوار است برابر تیم سابق خود نتیجه مناسبی کسب کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد