تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 يحيي گل محمدي اميدوار است مقابل پرسپوليس به پيروزي برسد تا نوار پيروزي هاي ذوب آهن ادامه داشته باشد.



یحیی گل محمدی در کنفرانس مطبوعاتی ابتدا درگذشت صوفیانی را تسلیت گفت و ادامه داد:«او پایه گذار فوتبال خصوصی در ایران بود.برای خانواده اش طلب صبر دارم.»

دوست داشتم در فینال با پرسپولیس بازی کنیم

بازی حساسی با پرسپولیس داریم.دوست داشتم این مسابقه در فینال برگزار می شد.ما از هر لحاظ آماده هستیم و بازی های خوبی انجام می دهیم و به وحدت تاکتیکی رسیده ایم.می خواهیم از نقاط ضعف پرسپولیس استفاده کنیم و از نقاط قوت شان جلوگیری کنیم.پرسپولیس چند مهره اش را ندارد اما همیشه پرسپولیس است.فکر می کنم بازی سختی داریم.تیمی که از فرصت هایش استفاده کند برنده می شود.امیدوارم بازی خوبی شود و تماشاگران لذت ببرند.درست است که تماشاگری در استادیوم حضور ندارد اما به دنبال این هستیم که مسابقه خوبی نشان بدهیم.

بازی در استادیوم خالی سخت است

بازی در استادیوم خالی در تهران برای پرسپولیس سخت است.من هم خودم دوست داشتم این بازی با تماشاگر برگزار می شد و آذری هم در مصاحبه اش این را گفت.با این وجود باید به قوانین انضباطی تمکین کنیم.بازی در ورزشگاه خالی خوش آیند هیچ تیمی نیست. این فوتبال برای تماشاچی هاست و مردمی که فوتبال را دوست دارند.اگر این تنبیهات جنبه بازدارنده داشته باشد خوب است و در غیر این صورت اثر منفی می گذارد.

روحیه بازیکنانم خوب است

ذوب آهن بازی قبلی اش را برده اما پرسپولیس در هفته گذشته در لیگ برتر شکست خورد واین موضوع قطعا بی تاثیر نیست.از لحاظ روحی می تواند روی تیم ها تاثیر داشته باشد.با توجه به اینکه 4 مسابقه را در لیگ و جام حذفی با برد پشت سرگذاشتیم بازیکنان از نظر روحی در شرایط خوبی هستند.

برای درخشان آرزوی موفقیت می کنم

برای درخشان آرزوی موفقیت داشتم و دارم.او پیشکسوت من هم محسوب می شود.من شاگرد درخشان بودم و برایش آرزوی موفقیت می کنم.

در مورد تیم ملی امید حرف نمی زنم

من درباره تیم ملی امید نظر خاصی ندارم.این تصمیماتی است که گرفته شود و ما نباید صحبت کنیم.هر اتفاقی که می افتد امیدوارم در نهایت تیم امید راهی المپیک شود.

فعلا مربی ذوب آهن هستم

من فعلا مربی ذوب آهن هستم. نمی خواهم به این سوال پاسخ بدهم.مشخص نیست در آینده چه اتفاقی بیفتد.من سرمربی ذوب آهن هستم و پیشنهاد رسمی هم درباره تیم امید به من نشده است.درباره این مساله هم فکر نکرده ام.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد