تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

يحيي گل‌محمدي سرمربي ذوب‌آهن در نشست مطبوعاتي پس از بازي مقابل پرسپوليس مقابل خبرنگاران نشست و به سوالات آنها پاسخ داد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com" از سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی، گل‌محمدی حساسیت بازی را عامل نمایش نه چندان جذاب تیمش در نیمه اول عنوان کرد.

به جو ورزشگاه عادت کردیم
با توجه به حساسیت بازی نیمه اول کیفیت خوبی نداشتیم و محتاط بازی کردیم و این نیمه برای ما و تیم پرسپولیس زیاد خوب نبود ما نیمه دوم به جو ورزشگاه عادت کردیم و سنگینی جو نیمه اول وجود نداشت، گل خیلی بدی دریافت کردیم اما توانستیم تمرکزمان را حفظ کنیم و با استفاده از پاس های کوتاه در عمق به گل برسیم و تسلط بازی را در دست بگیریم.

شایستگی این پیروزی را داشتیم
از همه شاگردانم تشکر و همچنین این برد را به هواداران خوب تقدیم می‌ کنم.

ما اومانا را اخراج کردیم
در مورد هند اومانا و اخراجش باید بگویم روی فشار تیم ما بود که چنین اتفاقی افتاد. پرسپولیسی ها اسیر خوب بازی کردن ما شدند. اگر فشاری نبود قطعا اخراج اومانا هم اتفاق نمی‌ افتاد.

حریف فینال سرسخت است
تا فینال جام‌حذفی زمان زیادی باقی مانده و چند ماهی تا آن موقع فرصت داریم رقیبان ما تیم های سرسختی هستند و اینکه چه اتفاقی در فینال رخ می‌ دهد را از الان نمی‌ شود پیش‌بینی کرد.

شرایط فیزیکی و جسمانی خوبی داریم
بچه ها از لحاظ فیزیکی و جسمانی در شرایط خوبی هستند و همچنین از لحاظ روانی هم وضعیت خوبی دارند. در 5 برد اخیرمان در 4 تا از بازی ها ابتدا تیم ما دریافت کننده گل بود حتی در بازی با استقلال در جام‌حذفی 2 گل دریافت کردیم که توانستیم جبران کنیم. این به تمرکز خوب بچه ها و نظم تیمی برمی گردد.

منتظر جواب فدراسیون هستم
حقیقتا دوست ندارم وارد ماجرای محرومیتم در جام‌حذفی مبنی بر نشستن روی نیمکت شوم و آقای آذری باید جوابگوی این باشد. من خودم هم منتظر جواب فدراسیون هستم تا ببینم این وسط چه اتفاقی رخ داده است.

ذاتا پرسپولیسی هستم
من بعد از گل پرسپولیس خوشحالی نکردم و این برمی گردد به علاقه من به پرسپولیس و اینکه من طرفدار این تیم هستم درست است که به عنوان مربی ذوب‌آهن مقابل این تیم قرار گرفتم اما لزومی ندیدم بعد از گل آنها شادی خاصی را به نمایش بگذارم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد