تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

ملوان در دقایق پایانی ، پیروزی را از دست داد.



به گزارش "تک گل"، پیکانی ها که اکنون 12 هفته است رنگ پیروزی را ندیده، در رده چهاردهم جدول باقی ماند و ملوان هم با 25 امتیاز در همان رده یازدهم و پایین تر از پدیده قرار گرفت. این مسابقه، دو تیم قدیمی فوتبال ایران را در کورس سقوط نگه داشت در حالی که ملوان در صورت پیروزی به یک قدمی پرسپولیس می‌رسید اما شاگردان فیروز کریمی که در نیمه اول توسط جلال رافخایی به گل رسیدند نتوانستند گل برتری خود را حفظ کنند و در دقیقه پایانی با به ثمر رسیدن پنالتی مصطفی شجاعی به تساوی رسیدند.

ورزشگاه تختی انزلی؛ تماشاگر: هفت هزار نفر
داوران: موعود بنیادی فر-آرمان اسعدی-حسن انتظاری

اخطار: امیرحسین فشنگچی (7) نعمتی (77) شجاعی (92) از پیکان؛ زارع (76) از ملوان

ترکیب ملوان: ایمان صادقی، فرزاد حاتمی، محمد آبشک، ابوالحسن جعفری، عزت‌اله پورغاز، پ‍ژمان نوری (93 محرمی)، مازیار زارع، سید جلال رافخایی (72 اعتمادی)، محسن یوسفی، حسین کنعانی و عزیز معبودی
سرمربی: فیروز کریمی

پیکان: مهدی رحمتی، حمیدرضا دیوسالار، جی لوید ساموئل، سیاوش یزدانی، سعید دقیقی (70 شجاعی)، اویچ کیلیچو، آندره، سید احمد مهدی‌زاده، امیرحسین فشنگچی، امیرحسین امیری (83 آقاخان) و سیامک نعمتی
سرمربی: صمد مرفاوی

شرح گل:
ملوان یک پیکان صفر ( دقیقه 34، جلال رافخایی): ارسال اوت بلند ملوانی ها با دفع اشتباه مدافعان پیکان همراه بود و در ادامه این سیدجلال رافخایی بود که با ضربه‌ای دیدنی و قیچی دروازه مهدی رحمتی را باز کرد.
ملوان یک پیکان یک:‌(دقیقه 90، مصطفی شجاعی): برخورد توپ با دست پورغاز را داور پنالتی تشخیص داد تا مصطفی شجاعی در جهت خلاف حرکت ایمان صادقی توپ را وارد دروازه کند و بازی را به تساوی بکشاند.

دقایق حساس:
دقیقه 7: امیرحسین فشنگچی که در فصل گذشته یکی از پنالتی‌گیرترین بازیکنان لیگ لقب گرفته بود در این لحظه پشت مدافعان ملوان صاحب توپ شد و با دخالت مدافع سفیدپوشان واژگون شد اما داور این دیدار این صحنه را تمارض تشخیص داد و او را با کارت زرد جریمه کرد.
دقیقه 18: کرنر ملوانی‌ها بعد از یک فعل و انفعال به پژمان نوری در پشت محوطه جریمه رسید و شوت سرکش این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه مهدی رحمتی به بیرون رفت.
دقیقه 20: ارسال پژمان نوری روی محوطه جریمه را مهدی رحمتی دفع کرد تا این فرصت از دست ملوانی‌ها برود و این تیم از رسیدن به گل ناکام بماند.
دقیقه 24: شوت امیرحسین فشنگچی را صادقی ناقص دفع کرد و در ادامه این جعفری بود که توپ را از محوطه جریمه دور کرد.
دقیقه 38: شوت دیدنی محسن یوسفی دور از دستان مهدی رحمتی تیرک دروازه پیکان را به لرزه درآورد و در برگشت هم جلال رافخایی نتوانست اختلاف را به دو گل برساند.
دقیقه 44: فرزاد حاتمی با ضربه ای سرضرب دروازه پیکان را نشانه گرفت و در حالی که مهدی رحمتی تسلیم شده بود و نظاره گر بود، توپ با اختلافی کم به بیرون رفت.
دقیقه 76: تعلل مازیار زارع که به گمان خطای فشنگچی بازی را رها کرده بود مصطفی شجاعی درون محوطه جریمه صاحب فرصت شد و ایمان صادقی با واکنشی خوب توپ را به کرنر فرستاد. داور بعد از قطع جریان بازی به دلیل اعتراض مازیار زارع او را با کارت زرد جریمه کرد.
دقیقه 85: باز هم ایمان صادقی ناجی تیمش شد و با واکنشی فوق العاده مانع از رسیدن پیکانی ها به گل تساوی شود.

بهترین بازیکن:
ایمان صادقی؛ دروازه بان جوان ملوان علیرغم دفع چندین فرصت گلزنی پیکانی ها در نهایت مغلوب پنالتی شجاعی شد و گل تساوی را دریافت کرد.

حاشیه:
*بازیکنان دو تیم پیش از آغاز دیدار با قرار دادن دسته گل به جایگاهی که برای سیروس قایقران تعبیه شده بود از اسطوره انزلی که امروز هفدهمین سالگرد درگذشتش می‌گذرد ادای احترام کردند.
*صمد مرفاوی که در دیدار برابر ذوب آهن از محوطه فنی اخراج شد در این دیدار از روی سکوها و جایگاه ویژه تیمش را هدایت می‌کند.
*لجبازی فیروز کریمی با تماشاگران تیمش در این دیدار منجر به نیمکت نشین شدن یوسف زاده شد. سرمربی ملوان که در جریان درخواست یک تماشاگر برای حضور رضا اعتمادی با او درگیر شده بود در ادامه نیز با توجه به تشویق سعید یوسف زاده در پشت دروازه برای حضور او در زمین، او را به سمت نیمکت فراخواند تا روی نیمکت بنشیند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد