تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرمربی ذوب آهن در کنفرانس خبری پیش از بازی با نفت تهران حاضر شد.



به گزارش "تک گل"، گل محمدی که برای دومین بار به فینال جام حذفی رسیده در این جلسه ابرازامیدواری کرد برای اولین بار فاتح این جام بشود.

تبریک به نفت
به نفت بابت صعودش به جمع 8 تیم آسیا تبریک می گویم. این آخرین بازی این فصل فوتبال ماست و اهمیت بسیاری دارد. ما برای حضور در این فینال سختی های زیادی کشیده ایم و این با همت و تلاش بچه ها به دست آمد. هیات مدیره خوب و آقای آذری عزیز مدیرعامل ذوب آهن خیلی تلاش کردند که ما یک مجموعه موفق داشته باشیم.

نگران و باانگیزه
با توجه به اینکه از آخرین بازیمان در لیگ فاصله زیادی گرفته ایم، نگرانم از نظر بدنی در شرایط قبل نباشیم اما بچه ها با تمام وجود بازی می کنند و من امیدوارم این رقابت را به سود خودمان تمام کنیم. هم تیم نفت و هم تیم ذوب آهن شایستگی قهرمانی را دارند اما من دوست دارم هر تیمی که زیباتر بازی می کند، قهرمان شود. ما در صورت پیروزی سهمیه آسیا را به طور مستقیم می گیریم و به همین دلیل ا نگیزه زیادی برای این بازی داریم.

جسارت نمی کنم پرسپولیسی ها را دعوت کنم
یحیی گل محمدی در پاسخ به فراخوانی که علیرضا منصوریان برای هواداران استقلال داده گفت: پرسپولیسی پرسپولیس ها را تنها نمی گذارد. من امیدوارم آنها به ورزشگاه بیایند. اما جسارت نمی کنم که به ورزشگاه دعوتشان کنم ولی مطمئنم پرسپولیسی ها، همدیگر را دوست دارند و خودشان به ورزشگاه خواهند آمد.

من مربی ذوب هستم
من مربی ذوب آهن هستم و علیرضا منصوریان سرمربی نفت. بحث قرمز و آبی یک مساله حاشیه ای که زیاد نباید به آن توجه کرد البته ما نمی توانیم سابقه پرسپولیسی و استقلالی را مخفی کنیم.

عدم ثبات مشکل پرسپولیس
یحیی گل محمدی در پاسخ به سوالی درباره ناکامی امسال پرسپولیس گفت: من ترجیح می دهم در این باره حرفی نزنم اما تیمی که در سال 6، 7 مدیرعامل عوض می کند، نمی تواند بهتر از این باشد. مهمترین مساله در هر تیم ثبات است. پرسپولیس در این فصل 3 مربی عوض کرده و بازیکنان در این شرایط نمی توانند تمرکز داشته باشند.

از هیچ باشگاهی پیشنهاد ندارم
از تراکتورسازی و هیچ باشگاه دیگری پیشنهاد ندارم برنامه ام این است که سال آینده در ذوب آهن بمانم. قطعا برنامه ریزی بهتری در سال آینده می توانیم نتایج بهتری هم بگیریم.

این یک بازی جدید است
از نظر روحی روانی شاید شرایط سختی برای نفت وجود داشته باشد و آنها می آیند که نتیجه فینال لیگ را جبران کنند. البته هر دو تیم انگیزه های خاص خودشان را دارند. برای همه این یک بازی جدید است، اگر دلمان را به نتایج گذشته خوش کنیم به مشکل می خوریم. بازیکنان من می خواهند با تمام وجود قهرمان بشوند، بازیکنان آنها هم انگیزه خوبی دارند بخصوص که در آسیا شرایط خوبی دارند.

محروم و مصدوم
یک محروم داریم به اسم قاسم دهنوی، پویا سیف پناهی و اسماعیل فرهادی مصدوم هستند که البته این مصدومیت ها مربوط به گذشته است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد