تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رئيس فدراسيون فوتبال گفت: پاداش تعيين شده را مطابق تعهدات به اعضاي تيم‌ملي يا داده‌ايم و يا حواله آن را پرداخت کرده‌ايم.



علي کفاشيان در جمع خبرنگاران درخصوص آخرين وضعيت تمديد قرارداد کي‌روش گفت: کي‌روش در برزيل حضور دارد و بازي‌هاي جام‌جهاني را از نزديک تماشا مي‌کند. در ايميلي که از او داشتيم نظراتش را گرفتيم و قرار است تا پس‌فردا جواب اين مربي را بدهيم.البته نظرات ما به هم نزديک است و فکر مي‌کنم هدايت تيم‌ملي در آينده به وي سپرده شود ضمن اينکه رقم‌هايمان را هم تعديل کرديم که البته در اين‌خصوص بايد عنوان کنم که کي‌روش از همان ابتدا گفته بود مسائل مالي براي او ارزشي ندارد و به موارد ديگر فکر مي‌کند.

وي در خصوص پيشنهاد مربيان خارجي براي جايگزيني کي‌روش گفت: مربيان خارجي زيادي براي حضور در تيم‌ملي ايران اعلام آمادگي کردند اما ما با آنها وارد مذاکره نشديم و فعلا در حال مذاکره با کي‌روش هستيم. البته اسامي آنها را به خاطر ندارم اما اعلام آمادگي براي مذاکره با آنها نيز انجام نشده است.

کفاشيان در پاسخ به اين سوال که کي‌روش با تيم‌هاي آفريقاي جنوبي و الجزاير وارد مذاکره شده است گفت: از اين موضوع اطلاعي ندارم.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد استفاده از بازيکنان زير 23 سال در تيم‌هاي باشگاهي گفت: يکي از مطالبات مهم ما از ليگ برتر اين است که بتوان کيفيت آن را به هر نحوي بالا برد که بر همين اساس يکي از سياست‌هاي ما استفاده از نيروهاي جوان در ليگ برتر است علاوه بر آن همانطور که در جام جهاني شاهد بوديم و آناليز هر بازي پس از مسابقه فوق منتشر مي‌شد ما هم پيشنهاد داديم تا ديگر آناليز بازي‌ها و باشگاه‌ها به صورت محرمانه به باشگاه‌ها ارسال نشده و پس از هر مسابقه آن را منتشر کنيم تا مردم و مسئولان نيز از کيفيت باشگاه‌ها باخبر شوند که با اين وضعيت عملکرد جوانان در تيم‌ها مشخص مي‌شود ضمن اينکه توان آموزشي مربيان و کادرفني نيز بالا مي‌رود و ما بر همين اساس ديگر در آينده مشکلاتي براي آماده‌سازي تيم‌هاي ملي و تعطيل کردن ليگ برتر نداشته باشيم. هدف ما در جام جهاني بعدي اين است که به مرحله بعد صعود کنيم که اميدوارم با اتفاقاتي که رخ مي‌دهد اين امر هم محقق شود.

وي در مورد اختلافات مربيان داخلي با کي‌روش گفت: اختلافي نديده‌ام اتفاقا اکثر مربيان کي‌روش را تاييد کردند اما اگر قراردادمان با کي‌روش تمديد شود بايد تعامل بيشتري ايجاد شود تا نظرات يکديگر به اشتراک گذاشته شود.

کفاشيان افزود: شرط ما براي کي‌روش اين است که حتما دو مربي ايراني در کادرفني باشند که کي‌روش اعلام کرده است اين دو مربي را شخصا انتخاب کند که به نظر من اين حرف هم درست است.

وي در مورد مبلغ پيشنهادي به کي‌روش افزود: ارقامي که شنيده مي‌شود همگي تخميني بوده و ما پيشنهادمان را به او داده‌ايم اما هنوز چيزي قطعي نيست.

رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان در پاسخ به اين سوال که آيا کي‌روش در برزيل ماموريت دارد که براي تيم‌ملي حريف تدارکاتي انتخاب کند؟ اظهار داشت: ما به ايشان اعلام کرديم که با مربيان تيم‌هاي ديگر براي ديدار با تيم‌ملي صحبت کند تا اگر کي‌روش سرمربي تيم‌ملي باقي ماند بتوانيم اين بازي‌ها را برگزار کنيم هرچند که خيلي از کشورها اين آمادگي را دارند که با تيم‌ملي بازي کنند.

کفاشيان درباره مذاکره با مربيان ايراني و خارجي براي جايگزيني کي‌روش اظهار داشت: هيچ مذاکره‌اي با مربي داخلي و خارجي نکرديم و اولويت ما خود کي‌روش است و اگر با او به نتيجه نرسيم سراغ گزينه‌هاي ديگر مي‌رويم اما مربيان خارجي در حدود 10، 15 نفر اعلام آمادگي کرده‌اند که با تيم‌ملي ايران همکاري کنند اما من نام آنها در ذهنم نيست.

وي ادامه داد: يکي از شرط‌هاي ما براي حضور کي‌روش استفاده از مربي ايراني است و اينبار از کي‌روش خواسته‌ايم تا دو مربي ايراني در کنار خودش داشته باشد و در مقاطع کوتاه از مربيان خارجي استفاده کند و ايشان هم در اين‌باره موافقت خود را اعلام کرده است. در مورد قرارداد کي‌روش هم بايد بگويم که هنوز چيزي قطعي نيست و اگر قطعي شد آن را اعلام مي‌کنيم.

رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان در مورد بسته پيشنهادي و اينکه اين بسته چه بوده پاسخ داد: بسته ما محرمانه است اما اين چه محرمانه‌اي است که همه درباره آن صحبت مي‌کنند؟! اما تا چيزي قطعي نشود درباره‌اش حرف نمي‌زنيم.

وي در پايان در مورد پاداش فيفا به بازيکنان و اينکه آيا اين پول پرداخت شده يا نه تصريح کرد: فيفا هنوز پولي نداده اما همان روزي 750 دلار خرج تيم بوده اما پاداش‌هايي که تعيين کرده‌ايم يا مطابق تعهدات داده‌ايم و يا حواله‌هايشان را اهدا کرده‌ايم که پرداخت خواهد شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد