تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

باشگاه منچسترسيتي با پيشنهادي اغوا کننده قصد به خدمت گرفتن ستاره آرژانتيني بارسلونا را دارد.



روزنامه ديلي ميل انگليس خبر داد؛ سران باشگاه منچسترسيتي انگليس که در چند سال اخير در پي جذب بازيکنان بزرگ دنيا بوده‌اند و با پيشنهادهاي اغوا کننده توانسته‌اند اين کار را نيز انجام دهند، اين بار به شدت پيگير حضور ليونل مسي در تيم‌شان هستند.

در نقل‌وانتقالات تابستاني فصل 2015-2014 باشگاه متمول منچسرسيتي که فصل گذشته موفق شد به قهرماني ليگ برتر برسد، قصد دارد با قدرت بيشتري در ليگ قهرمانان اروپا ظاهر شود و از همين رو با پيشنهادي اغواکننده قصد به خدمت گرفتن ستاره آرژانتيني بارسلونا را دارد. مالکان اماراتي آبي‌پوشان شهر منچستر قصد دارند براي حضور مسي در تيم‌شان پيشنهادي 200 ميليون يورويي را به بارسلونا پيشنهاد دهند تا رضايت‌نامه اين بازيکن را دريافت کنند.

اين در حالي است که مسي به تازگي قرارداد خود را با بارسلونا تمديد کرده و پيش از آغاز جام جهاني با امضاي قراردادي جديدي ساليانه 16.3 ميليون پوند دريافت خواهد کرد. ستاره آرژانتيني بارسلونا در حال حاضر با تيم ملي کشورش به فينال رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل راه يافته است و ساعت 23:30 امشب (يک‌شنبه) ديدار نهايي را برابر آلمان برگزار خواهند کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد