تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 TV3 ساعتي پيش در برنامه اي ويژه فاش کرد که شب گذشته و پس از بازي بارسلونا و الچه، نشستي محرمانه بين بارتومئو و مسي برگزار شده است.



طبق گزارش این شبکه تلویزیونی کاتالونیا، رئیس باشگاه بارسلونا با فوق ستاره شاکی خود پس از بازی با الچه دیدار داشته و در مورد اتفاقات اخیر باهم صحبت کرده اند. در این نشست، بارتومئو بطور کامل از مسی حمایت کرده و به او قول بهبود اوضاع را داده است.

طبق گزارش TV3، مسی به بارتومئو گفته است که در بارسلونا خوشحال نیست و احساس راحتی نمی کند. اینکه با لوئیس انریکه رابطه خوبی ندارد و از ایده های او خوشش نمی آید. بارتومئو نیز به مسی گفته است که نگران چیزی نباشد و او به دنبال یک جایگزین برای انریکه می گردد که در شرایط اضطراری بتواند تیم را جمع کند.
در این برنامه ادعا شده است که بارتومئو بسیار زودتر از آنچه پیش بینی می شد به دنبال برکناری انریکه است و شاید یک ناکامی در بازی مقابل اتلتیکو در یکشنبه پیش رو، حکم به اخراج انریکه بدهد. البته این ادعا بلافاصله از سوی باشگاه بارسلونا تکذیب شد اما شواهد، بیانگر اتفاقات قریب الوقوع دیگری هستند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد