تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 معاون باشگاه استقلال به صحبت های مدیرعامل اسبق پرسپولیس واکنش نشان داد.



به گزارش "تک گل"، امیر عابدینی در مصاحبه ای که امروز با یکی از رسانه ها انجام داده بود، تلویحا به قدرت پشت پرده مدیرعامل استقلال به خاطر حضورش در وزارت ورزش اشاره کرده بود.

پاسخ بهرام امیری به امیر عابدینی را در زیر بخوانید:

افشارزاده سال هاست در ورزش است

من تعجب می‌ کنم از صحبت های آقای عابدینی، آقای افشارزاده سال ها در بالاترین سطح مدیریت ورزش کار کرده است و درست نیست که با او اینطور برخورد شود. ضمن اینکه آقای افشارزاده پیش از این که به استقلال بیاید پست های مهمی داشته و اینطور نیست که حضورش در استقلال باعث رسیدن به پست جدیدش در وزارت ورزش شده باشد. همه باید خوشحال باشیم که یک مدیر در چنین سطحی به وزارت ورزش می‌ رود.

نفوذ عابدینی از افشارزاده بیشتر است

من از حرف های آقای عابدینی تعجب می‌ کنم، ایشان که خودشان در هیات رئیسه سازمان لیگ حضور دارند و قاعدتا قدرتشان از آقای افشارزاده به مراتب بیشتر است. ضمن اینکه آقای افشارزاده هرگز از قدرتش استفاده نمی‌ کند و در کل سوال من این است که حضور در وزارت ورزش چه ربطی به اتفاق های داوری می‌ تواند داشته باشد؟

دیروز ذوب‌آهن و امروز هم استقلال

تا همین چند روز پیش پرسپولیسی ها از باشگاه ذوب‌آهن شاکی بودند که اتفاقات داوری به نفع آنها شده است، نمی‌ دانم چه شده که آنها امروز به استقلال فشار می‌ آورند. ما همانطور که در هفته گذشته به بحث داوری ورود نکرده ایم، حالا هم قصد چنین کاری نداریم. ضمن اینکه پرسپولیسی ها باید به دنبال این باشند که اتفاق هایی که به ضررشان افتاده را حل کنند نه اینکه کار به تیم های دیگر داشته باشند.

هرگز از شرایط پرسپولیس خوشحال نیستیم

ما هرگز از شرایطی که پرسپولیس دارد خوشحال نیستیم و دوست داریم این تیم رتبه اش در جدول رده‌بندی پیشرفت کند. ما دوست نداریم که پرسپولیس در این وضعیت باشد چون اساسا وقتی این تیم قدرتمند است، رقابت لیگ جذاب تر می‌ شود.

افشارزاده اجازه نداد 4 بازیکن پرسپولیس را بگیریم

حالا که این صحبت ها مطرح می‌ شود من باید بگویم که 4 بازیکن پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات دوست داشتند به استقلال بیایند. نام آنها را نمی‌ برم تا یک وقت خدایی ناکرده مشکلی برای باشگاه پرسپولیس پیش نیاید. اما همین آقای افشارزاده که آقای عابدینی درباره آن صحبت می‌ کند، اجازه نداد که این انتقال عملی شود چون اعتقاد داشت پرسپولیس نباید ضعیف شود. آقای افشارزاده هرگز از قدرتش استفاده نمی‌ کند تا مثلا داوری ها به نفع استقلال شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد