تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد از مربیان مورد نظر برای جایگزینی قلعه نویی برنامه می گیرند.



به گزارش "تک گل"، افشارزاده بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد سرمربی آینده استقلال گفت:

باید برای انتخاب سرمربی جدید بر اساس عقل و منطق تصمیم بگیریم.در جلسه امروز بحث هایی درباره هواداران و هواخواهان باشگاه که در گرما و سرما نتایج را تحمل کردند داشتیم و از آنها تشکر کردیم.قرار شد برای سال آینده از تمام مربیان داخلی و خارجی که مورد نظر اعضا هیات مدیره هستند، شرح کارشان را دریافت کنیم و پس از بررسی در جلسه هیات مدیره آینده تصمیم گیری می شود ،در اسرع وقت سرمربی را تعیین کنیم.امیدوارم در جلسه آینده هیات مدیره سرمربی را تعیین کنیم وهر گزینه ای که برنامه اش مدنظر هیات مدیره باشد سرمربی می شود.

او درباره اینکه گفته می شود امیر رضا خادم به او گفته است قلعه نویی را حفظ کند، گفت:خادم تا به امروز یک کلمه درباره ماندن و یا رفتن قلعه نویی حرفی نزده است.هیات مدیره این تصمیم را گرفت.مسوولیت این کار و برنامه ریزی با هیات مدیره بوده است.

افشارزاده درباره اینکه شاهرخ بیانی گفته است 10 بازیکن خیانت کرده اند هم گفت:به هیچ عنوان این را تایید نمی کنم.هیچ بازیکنی از استقلال چه ملی پوشان و چه بازیکنان جدید خیانت نکرده اند و این را تایید نمی کنم. باید دید چرا انگیزه بازیکنان پائین بوده است.ما تا لحظه ای که اینجا هستیم انجام وظیفه می کنیم واگر می خواستیم سیاسی عمل کنیم فردا شب جلسه را می گذاشتیم.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه از قلعه نویی برنامه می گیرند هم گفت:اگر قلعه نویی از برنامه اش دفاع کند می تواند بیاید.ما علاقمند هستیم از کیان استقلال و آینده تیم دفاع کنیم.استقلال بین مردم ریشه دارد.باشگاه استقلال باید کمیته فنی داشته باشد وافرادی نباشند که عشق سکونشینی داشته باشند و بیایند خالصانه تلاش کنند.

افشارزاده با توجه به مشکلاتی که در باشگاه استقلال وجود دارد اعلام کرد از آمدن به این باشگاه پشیمان نیست.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد