تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مديرعامل باشگاه استقلال تأکيد کرد که اين باشگاه براي فصل جديد ليگ برتر بيشتر از سقف بوجه اعلام شده هزينه نخواهد کرد.



بهرام‌ افشارزاده در مورد تمديد قرارداد آندرانيک تيموريان با استقلال و اينکه اين بازيکن چقدر به آبي‌پوشان تخفيف داده است، گفت: از اينکه تيموريان در استقلال ماندني شد بسيار خوشحالم. او براي تمديد قرارداد تخفيف خوبي به ما داد.

وي در واکنش به اين مسئله که خيلي‌ها مي‌گويند باشگاه استقلال تاکنون بيشتر از سقف بوجه خود (15 ميليارد) هزينه کرده، اظهار داشت: خيلي‌ها خيلي حرف مي‌زنند! اين خبر صحت ندارد و ما به اندازه همان 15 ميليارد هزينه خواهيم کرد. بگذاريد کارمان را انجام بدهيم.

مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرين وصعيت مذاکره اين باشگاه با کريم انصاري‌فرد خاطرنشان کرد: به دنبال جذب بازيکن خارجي هستيم و با انصاري‌فرد قرارداد نمي‌بنديم.

افشارزاده درباره برگزاري دربي تهران در هفته پاياني فصل جديد ليگ برتر عنوان کرد: به نظر من برگزاري دربي در هفته پاياني خوب است و به نوعي بهتر شد که دربي در هفته پاياني برگزار مي‌شود.

وي در پاسخ به اين سوال که با توجه به انصراف تيم نفت آيا استقلال در جام شهدا شرکت مي‌کند، گفت: درست است که ظاهرا نفت از اين مسابقات انصراف داده اما ما در اين تورنمنت شرکت خواهيم کرد و انصراف نمي‌دهيم.

مديرعامل باشگاه استقلال در مورد اينکه اين باشگاه چه زماني فهرست قرارداد بازيکنانش را منتشر مي‌کند، اظهار داشت: به موقع اين کار را انجام مي‌دهيم. هر موقع جذب بازيکن تمام شود اين فهرست را منتشر مي‌کنيم.






 مدير عامل باشگاه استقلال از منتفي شدن حضور انصاري فرد در استقلال خبر داد.

  در حالي که علي نظري جويباري از مدت‌ها پيش اعلام کرده بود که باشگاهش به دنبال جذب کريم انصاري فرد است و مهاجم تيم ملي در فهرست امير قلعه نويي نيز بود، امروز (جمعه) بهرام افشارزاده از منتفي شدن احتمالي حضور اين مهاجم ملي‌پوش در استقلال خبر داد.

افشارزاده گفت: احتمال حضور انصاري فرد در استقلال تقريبا منتفي است و اين بازيکن در حال مذاکره با چند تيم ديگر است که تا آستانه توافق نهايي با آنها پيش رفته است.

باشگاه استقلال در صورت جذب انصاري‌فرد مجبور است يک نفر از بازيکنان بالاي 23 سال خود را از ليستش حذف کند.

در حالي که بهرام افشارزاده از احتمال پايين حضور انصاري فرد در تيمش خبر داده است، با اين حال پرسش اصلي اين است که اگر اين مهاجم ملي‌پوش به استقلال بيايد، چه بازيکني از ليست آبي‌پوشان خط خواهد خورد؟ در حال حاضر از علي‌رضا خرسندنيا، بازيکن 24 ساله اي که فصل گذشته در پديده مشهد بازي کرده، جاسم کرار هافبک نام آشناي عراقي، مهدي کريميان هافبک مياني فصل گذشته تراکتورسازي و احمد جمشيديان هافبک طراح استقلال که فصل ناموفقي را سال گذشته پشت سر گذاشت به عنوان گزينه هاي محتمل براي خط خوردن از ليست استقلال نام مي برند.

هريک از نام هاي فوق قابليتي براي حضور در اين ليست را دارند. علي‌رضا خرسندنيا بازيکن جواني است که با حضور تيموريان و ابراهيمي در ميانه زمين استقلال شانس چنداني براي بازي کردن ندارد. ديگري جاسم کرار است که ظاهرا آنقدر از شرايط آرماني فاصله دارد که قلعه نويي ترجيح داده در ترکيه به او فرصت بازي کردن هم ندهد. نفر بعدي در اين ليست کريميان است که علاوه بر سن نسبتا بالايش نتوانسته چندان رضايت قلعه نويي را در ترکيه جلب کند. آخرين نفر در اين ليست جمشيديان است که نگراني از بازگشت مصدوميت او دليل اصلي قرار گرفتنش در اين ليست است. ظاهرا شانس جمشيديان براي خط خوردن در ليست قلعه‌نويي بيش از سايرين است و اگر استقلال کريم انصاري‌فرد را جذب کند بايد منتظر خط خوردن روي نام اين بازيکن باشيم.

استقلال در حال حاضر 18 بازيکن بالاي 23 سال دارد و در صورت جذب بازيکن جديد بايد يکي از اين بازيکنان را خط بزند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد