تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مديرعامل باشگاه استقلال گفت: آندرانيک تيموريان و ديگر بازيکنان بايد صبر داشته باشند و بدانند باشگاه به فکر عمل کردن به تعهدات خود است.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com" بهرام افشارزاده درباره جلسه روز گذشته مدیران باشگاه‌ها، مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با عزت‌الله ضرغامی رئیس صداوسیما برای گرفتن حق پخش تلویزیونی مسابقات اظهار داشت: در این جلسه مدیران عامل باشگاه‌ها صحبت‌های خود را مطرح کردند و به تشریح مشکلات خود پرداختند. در پایان جلسه ضرغامی عنوان کرد که صداوسیما مشکلات مالی خودش را دارد و مجلس باید طرح دو فوریتی را برای حل این مشکل تصویب کند.

وی با ابراز نگرانی از عدم پخش مسابقات فوتبال افزود: پخش نشدن مسابقات باعث ایجاد خلاء در زندگی جوانان و کشیده شدن آنها به راه‌های ناسالم شود. ما همه مسائل مربوط به حق پخش را در جلسه روز گذشته مطرح کردیم اما ضرغامی گفت که حتی برای پخش برنامه‌های صداوسیما به مشکل خورده‌اند. با توجه به اظهارات ضرغامی، جلسه 2 ساعته ما بی‌نتیجه ماند و نمی‌دانیم سرانجام آن چه می‌شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد پیروزی 4 بر 2 استقلال مقابل پارسه و راهیابی این تیم به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی تصریح کرد: از پیروزی خوشحال هستم اما همانطور که امیر قلعه‌نویی گفته از بازیکنان انتظار بیشتری داریم. اگر بخواهیم با این روند ادامه دهیم دچار مشکل می‌شویم.

افشارزاده در خصوص اظهارات روز گذشته آندرانیک تیموریان گفت: در تلاش هستیم هر چه زودتر مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. اسپانسر باشگاه مدعی شده که برای دادن پول باید مسابقات استقلال از تلویزیون پخش شود. ورزشکاران ما باید مشکل باشگاه‌ها و مسائلی چون مشکلات حق پخش را در نظر داشته باشند و بدانند ما به تعهدات‌مان پایبند هستیم.

وی خاطرنشان کرد: آندو و دیگر بازیکنان باید صبر داشته باشند و بدانند باشگاه به فکر عمل کردن به تعهدات است. روز پنج‌شنبه هفته جاری مطالبات 5،6 بازیکن را پرداخت می‌کنیم که یکی از آنها آندو خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اظهارات امیر عابدینی مبنی بر اینکه حمید رضا سیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، باشگاه استقلال را نیز ساپورت مالی می‌کند، به تسنیم گفت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و سیاسی سمتی در استقلال ندارد. نمی‌دانم عابدینی این صحبت‌ها را از کجا آورده و به شدت آن را تکذیب می‌کنم. برای عابدینی متاسفم که چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد