تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مديرعامل باشگاه استقلال اظهار داشت: به طور قطع اردوي ما در آمريکا منتفي است اما درباره جريمه هيچ خطري در اين باره استقلال را تهديد نمي کند.



بهرام افشارزاده درباره نتیجه بدست آمده در دیدار تیمش برابر تراکتورسازی گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و فکر می کنم با توجه به حضور 70 هزار تماشاگر در ورزشگاه، ما بازی خوبی را ارائه دادیم. فکر می کنم این نمایش ما می تواند پایه یک نمایش خوب در داربی باشد. تراکتورسازی خیلی منسجم ظاهر شد و متاسفانه ما روی دو اشتباه فردی دو گل دریافت کردیم. انصافا ما در نیمه دوم این بازی خیلی خوب بودیم و می شد که سه امتیاز را از آن خود بکنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا جریمه ای به دلیل لغو اردوی استقلال در آمریکا متوجه باشگاهش خواهد بود، بیان کرد: همانطور که اشاره کردید، به طور قطع اردوی ما در آمریکا منتفی است اما درباره جریمه باید بگویم که هیچ خطری در این باره استقلال را تهدید نمی کند.

مدیرعامل استقلال در پایان درباره داربی پایتخت افزود: امیدواریم یک بازی خوب را از هردو تیم ببینیم. در داربی های قبلی کیفیت بازیها پایین بوده اما امسال می خواهیم یک بازی خوب را ارائه دهیم و در نهایت دل هواداران را شاد کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد