تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مديرعامل استقلال هرگونه شايعه جدايي آندو تيموريان و آرش برهاني را در نيم فصل تکذيب مي‌کند. در چند روز گذشته شايعه هايي در مورد نارضايتي اين دو بازيکن از وضعيتشان در استقلال منتشر شده است.



بهرام افشارزاده گفت که هیچ کدام از این بازیکنان از استقلال جدا نخواهند شد.

ناراحتی آندو و برهانی شایعه است

من نمی‌ دانم چرا رسانه ها اینقدر به شایعه ها دامن می‌ زنند، هیچ مشکلی در استقلال وجود ندارد و همه مسائلی که مطرح می‌ شود، دروغ است. نه آندو و نه برهانی قصد جدایی از استقلال را ندارند.

از قلعه‌نویی کاملا راضی هستیم

متاسفانه در رسانه ها صحبت هایی مطرح می‌ شود مبنی بر اینکه هیات مدیره از امیر قلعه‌نویی راضی نیست. حرف هایی که به هیچ عنوان صحت ندارد. همه این حرف ها دروغ است و ما خیلی از قلعه‌نویی ممنون هستیم که چنین تیم منسجمی را درست کردند.

هر اتفاقی بیفتاد قلعه‌نویی تا آخر فصل سرمربی استقلال است

ما به قلعه‌نویی اعتقاد زیادی داریم، او یکی از بهترین مربیان آسیاست و مطمئن باشید تا آخر فصل سرمربی استقلال خواهد ماند. وقتی بهترین مربی را در اختیار داریم چرا باید صحبت از رفتن او کنیم.

مشکلات مالی بخشی از مشکلات ماست

صحبت هایی که در مورد مشکلات مالی استقلال می‌شود به هیچ عنوان درست نیست. من این را باید بگویم مشکلات مالی وجود دارد ولی آنقدرها هم حاد نیست. این مشکلات فقط بخشی از مشکلات ماست و مشکلات اصلی، مشکلات مدیریتی و سایر مسائل است.

به تیم های پایه اهمیت می‌دهیم

از قبل هم در استقلال به تیم های پایه اهمیت داده می‌ شد. ما 12 مربی در تیم های پایه مان استخدام کردیم و آقای صادق پور را که تجربه زیادی دارد، رئیس آکادمی مان کردیم. همه این ها نشان می‌ دهد که به تیم های پایه مان اهمیت می‌ دهیم.

برای تیم های پایه مان یک میلیارد خرج کردیم

ما امسال یک میلیارد برای تیم های پایه مان هزینه کرده ایم. البته قبول دارم این مبلغ چیز زیادی نیست ولی باید این را بگویم که ما پولی نداریم که خرج تیم های پایه کنیم. مشکلات ما در باشگاه بسیار زیاد است و باشگاه هایی که مشکلات مالی ندارند می‌توانند پول های بیشتری خرج کنند.

فتح‌الله‌زاده بخشی از مدارک را در اختیار ما قرار داده است

علی فتح‌الله‌زاده بخشی از مدارک مالی سال های قبل را در اختیار ما قرار داده است و قرار شده بقیه را هم به ما بدهد. آقای اسدی حسابرس قبلی باشگاه قرار شده تمام مدارکی که ما لازم داریم را در اختیارمان قرار دهد و مشکلی برای خصوصی شدن باشگاه وجود ندارد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد